esmaspäev, 9. juuni 2008

Minu esimesed miljon eurot.

Huvitav, kas see on võimalik?
Usun, et see on võimalik, kui piisavalt suure südamega asja teha. Tuleks panna graafik, mis kellast-mis kellani teha netipokkerit. Seda tuleks võtta tööna.
Mis on minu vead?
Eks ikka sellised nagu paljudel teistel, võetakse aken/aknad ette suvalisel ajal ja lammutatakse. Ei mõelda pidevalt pot-oddsidele, teise mängija stiilile jne. Tuleks kasutada erinevaid programme, Poker Officet. Noo..kui aus olla, siis olen proovinud seda trialit ja ma ei saa mitte muhvigi aru.

Millest tuleks alustada?
Start peaks olema bankroll. Kui bankroll (edaspidi BK) on 200$, siis ei tasu teha NL50s hävitustööd, sest swingid võivad olla liiga suured ja kauakestvad. Et seda vältida, tuleks 200$-ga mängida veel NL10 laudades. MIKS? See pole küll reegel, aga tavaliselt öeldakse, et järgmisesse levelisse peaks minema alles siis, kui sul on mingi leveli max buyin * 20-30.
Kui bk on 300$-400$, siis tuleks minna NL20sse, aga noo...ma ei suuda, mina mängin pokkerit veits teisel eesmärgil- raha...raha...raha, et saaks pidu panna, poes käia ning niisama laristada.

Järelikult ma ei suuda oma esimest 1 000 000€ kokku ajada?
Kõik on võimalik, kuigi see summa on liiga utoopiline. Esimene eesmärk oleks kindlasti see, et kuu jooksul jääksin plussi- jess...need tulemused on mul olemas ;).
Teine etapp oleks aastaga 100 000 EEK plussi...See on võimalik, kuna ma ise olen tegelenud aktiivse bankrollindusega, kuid kokkuvõttes lendan ikka bustoks.

Järgmise aasta suured plaanid on selged: jõuda WSOPile. Järjekordne üli utoopiline plaan, aga noh...viimasel ajal olen aru saanud, et mida utoopilisem plaan, seda reaalsem on selle täide minek :)
* triobeti spordiennustuspiletid - eales ei tohi mingeid reaalseid pileteid sinna toppida - kindel häving.
* tuleb mängida utoopiliste buyinidega turnasid- seal on rikkad donkeyd :D, kes lõppudelõpuks allinitavad end hauda.

No eks näis mis saama hakkab, loodetavasti aastal 2008 ma toon Triobetist kasumina välja ca....eee....aaa...ei teagi...50 000 ? Eks näis...:)

Kommentaare ei ole: