esmaspäev, 25. mai 2009

Kihnu-Virve

Tervist fännid.
Teen lühikse postituse.
Vahepeal on juhtunud palju. Võitsin Pokerstarsis 2 turniiri:

1.) 20+2, Freezeout, cash-MTT




2.) 30+3, Freezeout, 10 000$ GTD.
Tegin enda rekordvõidu





Kandsin 1000$ välja ning 1500$ jätsin Pokerstarsi. Peale selle vormistasin end Silverstariks käppelt ning nüüd ka Goldstariks.
Pokerstarsi Monkey saabus ka paar päeva tagasi, nüüdsest kui ma tildis olen, vahin seda faken monkeyt ja naeran end pooleks ;D.
Kui turniiri võitsin, siis kandsin Pacific Pokerist 1520$ välja, ehk kogu sealne bankroll lendab Full Tilt Pokerisse, kus hakkan edasi grindima.
MIKS? Sest seal saab rakebacki (27%), aga Pokerstarsis ei saa. Pacificus ei saa nii hullult multitableda ning see mulle ei meeldi, kurb aga tõsi! Full Tilt POkeris saab samamoodi multitableda (cascade mode) nagu pokerstarsis ning sealne soft (graafika) meeldib mulle tsips rohkem.
Samas oleks hea, kui ma mängiks vaid ühel saidil ning võibolla ma teengi selle triki ära, et Pokerstarsi rahad saadan samuti Full Tilti. Siis ei teki vahetevahel ahvatlust mängida Pokerstarsis (rakeback jääb saamata).
Eks näis mis saab :)


Peale selle rahvas on soovinud näha, kuidas ma multitablen Omahat. Palun väga, tegin teie jaoks mingi 45min pikkuse plo50 video.

http://www.megaupload.com/?d=X5MJ56B7

[x] Heli puudub
[x] Mäng toimub PLO50s, jäin 220$-ga plussi!
[x] Peale videot meenus, et ise tegin kusagil 3-4 viga, millega kaotasin maximaalselt kokku 1 BI
[x] Edu vaatamisel :)

Kommentaare ei ole: