reede, 14. august 2009

Kriitilised 4 päeva

Tajusin vist esimest korda elus, mida tähendab 0 mindsetiga mängimine.
Peale seda, kui 5min jooksul kaotasin ühele samale vennale samas lauas 2 BI-d, lendas kõik mu õlgadelt.
Mõlemal korral olin ma toorelt ees, aga ei...ikka ei pidanud :)
See lõi mu mindseti paigast ja edasi mängisin kerge kartusega, et mis siis saab, kui samamoodi dongatakse minu vastu ära.
Minu mäng oli ikka väga sassis...siin ka graafik. Kokku lendasin -7 BI peale. Absoluutselt igast nurgas, igast poosist väänati mulle ära. Graafikul peaks olema EV joon kah ning seal on näha, kui hullult ma alla EV jooksen.
13ndal augustil sain end taaskord käima, mindset tagasi jne :), kõvvaaaa!!!!



pilt suuremana --> http://img196.imageshack.us/img196/1188/4paeva.jpg



Nüüd on mindset tagasi ja tunnen end taaskord kindlalt :)
Vahepeal olin sunnitud kandma 700$ välja, kuna vaja korter nats ümber ehitada.
Emps ja õde liikusid välja ning terve korter on nüüdsest minu päralt, YAYY !!!!!!
Tõenäoliselt pean veel mingi 4-500$ välja kandma, et teha maximaalne tuuning.
Rekord bankroll oli vist mingisugune 6500$, aga vahepeal hävisin. Nüüd olen end taas käima saanud ning roll 6050$ peal.

Kunagi vist kirjutasin, et parimad NL100 lauad on alates kella 08.00-15.00 ning 22.00-02.00, kuid nüüd pean seda arvamust muutma. Hommikuti on ikka väga jube, ühed samad regularid ja mõned manjakid, seega väga raske on lammutada. Pingeline metagame ja ulme 3-4betid.


See kuu on väga hästi läinud, pm 32 BI plussi @ NL100s !!!!!!! nice.
Olen hetkel väga rahul, aga pm võiks jätkata sama runni ja hooga, seega tahaks augusti lõpuks end 60 BI peale saada. Kuigi tean, et see on ikka väga ulme, aga eks näis mis saab :)
Oleks kasvõi keskmine run, oleks kõik hästi, kuna Pacificu tase on ikka kohutav :)

Sõbrad/tuttavad on küsinud, kunasest liigun NL200 poole. Olen vastanud koguaeg, et loodetavasti mitte see aasta, sest tahaksin ikka 200k kätt @NL100s mängida ja seda limiiti täielikult beatida. Peale selle sealne rakeback on mõnus. Päevas mängin 2-4k kätt max ning rb päeva kohta tuleb 40-80$. Kõva.
Loodetavasti suudan beatida mängu see aasta ning kui hästi läheb võtaksin esimesed shotid NL200s aastal 2010.

Tänasest õhtust tuleb väikene paus sisse, kuna vaja minna hea sõbra (Pola) sünnipäevale, mis kestab 2 päeva. Seega järgmine grindimine toimub 16ndal augustil, pühapäeval.

Kõige rohkem kajastan oma tegemisi PokkeriProd.com foorumis, enda topicus (PS! Esimesed postitused on väga vanad, kerige viimastele lehtedele!):
http://foorum.pokkeriprod.com/index.php/topic,343.0.html

tsauuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentaare ei ole: