esmaspäev, 7. detsember 2009

Detsembri algus

Alustame reedest (4. detsember 2009).
Otsustasime teha cash gamei minu juures. Kohale ilmusid igasugused donkid ja fishid: Simo, Kibena, Fuk, Sovet, Renee, Pola ja Marti.
Üle pika aja oli mäng mega agro, ükski pot polnud mingi 30-50 eekune (blindid 1-2, holdem & omaha).
Enda käsi ma väga ei mäleta, aga sain mingi -250 miinust. Simo tõmbas end täiesti mudasegi (võtsime kahepeale liitrise carriba rummi, haaahha). Mul oli selline soliidne tuksumine.
Igastahes, reede sellega pm lõppes.

Otsutasin et laupäeval lähen Olympicusse cash-gamei mängima, ostan end deepilt sisse ning ootan kalu.
Mingi 23ks jõudsin sinna...aga urgas oli täiega tühi. Keegi mängida ei tahtnud. Passisin mingi kella 1ni seal...siis lendasin koju.
MSNis hakkasin jutustama Leitsiga. Samal ajal Full Tildis oli mingi 55$ne turbo turna, kus algstack on 300chippi, 5min levelid ja starting blind 15-30 ning formaadiks 6max. Kohale ujus 1000 mängijat (esimene koht sai 9500$). 15min hiljem oli alles mingi 200 matsi, sh mina. Rahasid sai ca 120. Langesin badbeadiga, shovedes A5o ning mingi donk instacallis A4s. Obv et 4 floppi ja tsau. TILTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!

Leits tegi ettepaneku, et davai, lendame Olympsi, teeme cashi ja hakkame tina panema. Davai, mõeldud-tehtud.
10 min hiljem oli Leits taksoga mu korteri ees.
Ülla-ülla...cashi laud oli ikka tühi. Aga õnneks algas kohe lammutamine. Ostsime mõlemad 2000 eest end sisse.
Mina kui PLO pro (hehehe) valisin mänguks vaid PLOd. Juba teise käega sain 1500 juurde. Siis veel mõned pisemad potid ja istusin 5k peal.
Väike tagasilöök tuli, kui meil oli 3-way pot ning floppi sadas 887. Minu käsi oli 89KJ vms, ehk tõmbasin tripsi. Minust vasakul olev kutt shoves kilo, teine call, ma AI. Pm sain sidepoti, sest algne shoveja floppas nutsi 87ga. Sain mingi sidepoti.
Igastahes...hakkasime Leitsiga peenelt tinti panema. Rummid minu kulul (sest ta ei hittinud ega saanud kaarti). Pidevalt oli 4cl rummi+kokaga meil näppude vahel ning laual ootas uus. Parimal hetkel ootas meid laual isegi 2tk, lol. Pm lasime mõlemad mingi 10+ koksi ära.
Enne äraminekut läks kinoks.
Lauda istus mingi lärmakas russist fish, kes karjus ja räuskas. Toimusid standard raised ja callid. Flop: J98 rainbow. Algne raiseja vist bettis, teine kütab allini mingi 500-800 vist veel...ja kutt callib (ytles seda väga vaikselt), samal ajal lärmakas fish (russ) näitab kaardid ette J9. Teine vend mingi:"Eee..misasja..ma ei callinud, ärge ajage jama bla bla bla". Diiler-Ainika ei kuulnud calli, kyll aga kuulsid seda teised. Pm hakkas täielik kammajaa. Kohale kutsuti Viljar (manager), kes seletas, seal, et kui diiler ei kuulnud, siis on asi sellega lõppenud ja pot läheb lärmakale vennale.
Aga noo..ilmselgelt sellega see action ei piirdunud. Mingi 20minta käis väga tugev vaidlus, et ala võtame videost selle välja (obv et video ei tõmba heli). Samas...see kutt, kes algselt raises näitas mulle oma kätt (KK). Noo ilmselgelt ta ytles call...sest noo sellisel laual ei viskaks keegi oma KKd ära. Toimus pidev valetamine ja karjumine (mina ja leits keevitasime notti :D).
Lõpuks viskas Viljaril siibrisse ning otsustas, et need 2 mängijat võtavad oma raha ning lahkuvad. OI KUI KASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS....2 kala lahkuvad. OBv et pärast hakkas mingi teematamine, et oott okei okei...mul oli KK ja ma ütlesin Call, aga ma tahan näha turni ja riverit, LOL. Sellepeale vastas Viljar, et "ära kujuta ette". Pm 5minta hiljem sadas kohale G4S ning hakkas valetajat minema tirima....irw.
Kutt seletab:"ei, ma ei tule kuhugi....ma kaeban teid kohtusse, mis te nimed on, ma tahan teid tunnistajateks." HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Turva:"kled, hakkame liikuma."
Valetaja:"Ei"
Turva:"KAS SA SAAD ARU WE, HAKKAME LIIKUMA"
Valetaja:"Mis te nimed on"
Turva tiris ta lõpuks püsti.

TEgime veel mõned käed, kuni Leits lendas bustosse, flopates nut-flush draw + gutshoti...obv ei tulnud.

Sain 2,5k puhast plussi ja lendasime Leitsi juurde. Otsustasime et hakkame videot tegema. Logisin Full Tilti sisse ja võtsin 2x PLO50 deep headsup lauda (kell oli 06.30).
Räme huumor.....pm sain 480$ plussi, irw. Video pikkuseks kujunes 1h 15min. Viimasel 15nel minutil arutame, miks inimesed panevad endale nii imelike nimesid ala Unibetis on tegelane VanaemaNikkuja (Pokerstarsis: AnaalVandaal).
Igastahes...kogu see tekst on videos:

Videot saad tõmmata:
1.) SIIT
2.) SIIT
3.) SIIT

Video iseenesest on väga hea. Näitab seda, kui agro peab HUs olema, lol.
R-P oli üleüldse väga tootev...reedel netis plos +550€; laupäeval cash +2500 eek; laupäeval +480$ netis


Hittimis träxxxxxxxx:

2 kommentaari:

Alaska ütles ...

Segased :-)

Rakebackbros ütles ...

A5o vs A4s on pm flipp ju :D A suht fun on vist alati Olympsis :D