pühapäev, 17. jaanuar 2010

16-17 jaanuar õhtu/öö

Pm 16nes algas sellega, kui sain kell 05.00 hommikul magama. Tervitaks Kanni, Rened ja Raini, kellega sai Maasikas lammutatud, hahahaha.
Hommikul kell 10 ärkasin ylesse, maru imelik olla, keha väriseb ja suriseb, lendasin käppelt kööki, ning 10 minutiga jõin 1,5l-se Nestea ära....and eluvaim oli tagasi.

Kuna Kann ei saanud öösel mujale minna, siis ma lasin tal enda juures ööbida. Kutt ärkas ise mingi 11.30 ajal, vend ei saanud mitte midagi aru :D, käis toast tuppa ja küsis:"kled, kus me siis käisime, kas Pattayas või Maasikas?!?! Kas ma masinas käisin?!?!" <---- tüüpiline Kann :D

Kell 13 tuli Maarja koos oma õega mulle järgi ning nad viskasid mu bussijaama. Lendasin kella 14se bussiga Tallinna.

Tra, Tallinn on normaalne place, kohe kui bussist maha sain ja suundusin takso poole, lendas mingi parm ligi:
Parm says:"Kuule, anna 10 krooni, ausalt...mul kriitiline ja väga vaja!"
Raix says:"Ei saa, ausalt, mul pole nii väikest rahatähte rahakotis."
Parm says:"Aga anna siis 10 senti..."
Raix says:"Ei kasuta sente :D"

(kui aus olla, siis rahakotis alla 100ste polnud ning tegelikult jopetaskus 20 senti oli :D)

Sain kiirelt oma korterisse sisse seatud, läpakas käima, kõllid taha (võtsin kodust kõllid kaasa, et terrorcoret vms kuulata :D).
Kell 19 tuli räme uni, otsustasin 2,5h magada. Mõeldud tehtud. Kahjuks eirasin äratusi ning magasin 03.30ni, hahahaaa :D.
Kuna vahepeal sai NL100 timmitud ja -1,5bi hävitud, siis otsustasin peldikus end värskendada ja oma kaotust tasa tegema hakata.
Mõned minutid tagasi lõpetasin sessi ja jäin täiesti 0i, ehk kaotus sai eemaldatud.
Eriti meeldiv käsi oli blind-vs-blind action 70/36 fishi vastu. Pot oli 250bb-d suur. Mina ei kusenud AKoga tema 5bet allini callida...tal AQs, LOL.
Käsi---> http://www.pokerhand.org/?5090532


Juba täna kell 13.00 algab Eesti MEistrivõistluste Event #1, 500 EEK Turbo Rahvaturniir. Plaan ärgata 11.30, kiired pesud-värgid-särgid ja tahaks ca 12.20-12.30 seal olla, enda turniirimaksud ära maksta jne.


Mis puutub LIVE ülekannetesse, siis tõenäoliselt proovin läbi telefoni enda blogisse sissekandeid teha, kui see õnnestub.
Samas, see on meeletu turbo-turna ning esimese ebaõnnestunud käega võin langeda.

Jah, ma pole normaalne inimene, et 05.23 varahommikul blogi kirjutan. Hetkel uni läinud...eks näis kas kustun.
Tervitaks kõiki lugejaid, erilised soovid edastan Vaarikamusile ;):D



Kommentaare ei ole: