teisipäev, 20. juuli 2010

Magamata ööd

Eelmine nädalavahetus sai Pärnus käidud (Tervitused meie pundile!;)). Reedel pidutsesime Sunsetis, Warmduscheril- super! Laupäeval ja pühapäeval beezitasime rannas....mmm põlesin korralikult ära. Tegelikult võib öelda, et sain päikesepiste. Olin paar päeva palavikus :(.
Peale selle, et põlenud naha tõttu magada ei saanud, tekkisid veel hiiglaslikud villid. Viimased päevad ajan nahka nagu uss...jubeeeeeeeeee! Moraal: Ära ***** loodusega :D! Kasuta veel rohkem kreeme/õlisid ning igast huultepalsameid.

Pokkerist olin pikalt eemal. Möödunud teisipäeval alustasin taaskord grindiga. Proovisin vahelduseks 50bb taktikat NL100s. Suht huvitav. Eriti huvitavaks teeb asja see, et regularid on paanikas, nad ei tea enam kuidas minu vastu mängida.

Mäng on väga tempokas ja kiire, sest 75-100bb juures lükkan laua juba kinni ja proovin uusi avada.
See tõmbas kopsu suht kokku. Uurisin ja puurisin enda HEMi ja leidisn, et olen olnud PLO HU-s suht edukas, eriti PLO50HUs.
Mõeldud tehtud. Üle pika aja otsustasin hakata bumhunteriks ja otsida parimaid vaalu Olympic Onlines. Kõik õnnestus ja läks hästi. Mängisin PLO50-100.
Paar päeva läks mööda, kuni mind tabas standard variatsioon. Oh jube. Paavo vaatas mu mängu ja mainis ka, et:"Fishid tahavad raha ära anda, a neil lihtsalt ei õnnestu".
Tehti igast vingerdusi. Ausalt öelda, ma ei hakka endale soola haavale raputama ja HHsid otsima.

Selle kuu PLO HU graph:


Ostsin DeucesCrackedi 1month membershipi, tõmbasin kõik PLOHU videod alla (tulevikus on rohkelt vaatamist).

Möödunud pühapäeval tegin suure turniirpühapäeva. Mängisin mitmeid turniire, aga peaaegu kõik failisid. Eriti kahju on selles, et Pacificu 50k Challengel sain 26nda koha ja 210$. Esikoht 13 000$. JAMA RSK! Viimane käsi: AJo vs 44. Stackleader MPst raiseb, ma COst panen nuppe, kõik foldivad temani. Ta mõtleb ja callib. Laud: Axxx ning river 4! SICK!
Taaskord 5h 50min raisatud enda elust, jama.

Uuest nädalast alustasin taaskord holdemiga. Otsustasin shotte võtta Olympic Online'i NL200s, kuid 50bb stackidega. Paljude peas kõigub kindlasti mõte, et MIKS? Aga miks mitte? Ma austan 100buyini reeglit per limiidi kohta ja kuna OOs mul pole enda kogu roll, siis 50bbtamine on suht close 100buyinile. Peale selle, 50bbtamine on üks suur peavalu regside vastu.
Eile õnnestus +8bi hittida, a obv täna lasin juba -4 alla :). Standard variatsioon. Aga ma pean vältima shortstackereid. Rämeda peavalu tekitavad need raiped :D.

Kuu cashgame on hetkel nii ja naa, nadi. Lahmin 0$-->500$-->1000$-->500$-->0$
Ei ole hullu.

Mõned huvitavad jaotused:








Olympic Onlines toimub EPT rake race, kus juulikuu kolm parimat reikijat saavad edasi Tallinnasse final-freerollile (9-men SNG), kus võitja saab EPT Tallinna Ticketi.

Praegust leaderboardi saad näha siit...

Ma arvan, et pabistamiseks pole põhjust. Minu 4s koht on tingitud sellest, et ma olen juulis väga vähe mänginud. Obv, et esikohta poleks enivei püüdnud (Cranii mängib 100-300$seid HU SNGsid, sealne rake on päris peen. Kõrge rake= rohkem FPPsid). Tähtis on TOP3 jõuda. Nüüd tasapisi üritan volüümi lisada, ala 4000-5000 FPPd per day.
Juuli lõpuks peaks 3nda koha saama ca 30 000nde FPPga. See ei tohiks hetkel probleem olla. Viimases leaderboardis on mul 10,7k FPPd, kuid reaalsuses on mul neid juba 15,5k. NL200s mängimine toob rohkelt punkte :D.

Tallinna EPT tuleb võimas üritus. Rohkem infot erinevate turniiride kohta leiad siit...

Kui ma Main Evendile ei pääse, siis loodetavasti vean ennast siiski kohale. 15ndal augustil toimub 1100€ 2day NLHE event. See peaks samuti magus olema. Aga eks ma loodan pääseda Main Evendile. Maybe OO saadab mind sinna, hehe.

Tulevasel reedel lähen Haapsallu, Airport Jammile. Reede-laupäev läheb pidutsemisele ning saabun tõenäoliselt alles pühapäeval. Eks näis, kas olen mängu kõlbulik või ei...LOL.

Aa...Uus CardPlayer ilmus, kus esikaanel poseerib Janar Kiivramees. Team PROst on seal suur intervjuu, minu loba on jäädvustatud kolmele leheküljele...yeah.



Novembri lõpus toimub Hollandis Qlimax 2010. Teen endast kõik oleneva, et see aasta sinna jõuda. Vahet pole kellega, kasvõi üksi. Ainuke probleem on sealse pileti ostmine. Sealsed ca 30 000 piletit müüakse läbi ca poole päevaga vms. Pileti hind ca 1000.-

Jep, just selline möll on tulemas :D (teine video on Qlimax 2009 ametlik after-movie)



1 kommentaar:

Unknown ütles ...

qlimaxile minek samuti, lennupiletit ostetud juba !