esmaspäev, 9. august 2010

EPT Super Satelite & nv Tlnas

Selle nädalavahetuse veetsin taaskord Tallinnas. Reedel toimus Summer Festivali Main Event, mille lõpetasin 12nda kohaga. Ütleme nii et turniiriga võib rahule jääda, aga eks seal ole mitmeid AGAsid.

Laupäev oli action-day. Jutustan ümber terve laupäevase seikluse.
Sain kell 6 hommikul magama. Ärkasin iga 2h tagant ülesse, kuna surin palavuse kätte. Otsustasin konditsioneeri tööle panna, aga noo ma ei tea, see oli katki vms. Kont kestis ca 20min ning peale seda ta streikis. Pidin tegema main switchist restarte, et uuesti Siberi kliimat tunda. Lõpuks ärkasin mingi 14 ajal ning otsustasin Mürakaga sööma minna. Tegime kerge shaslõki ja kebabi. Söömise käigus leidsime ka snussiparuni, kellelt soetasime ühe rohelise karbi, yeah!!
Liikusime edasi Selverisse. Otsustasin, et ostan õhtuks kilose Carriba rummi.
Tühjendasin minibari täitsa bustosse, kuna muidu ma ei saa enda tumedat rummi külmas hoida, lol.

Kell sai 19 ning lendasin kasinni, seal algas Olympic-Onlinei EPT Super Satelite. Sellest tehti ka LIVE ülekanne. Nagu ma pärast aru sain, siis seda jälgisid väga paljud minu sõbrad/tuttavad. Mängijaid oli kokku 9. Kõiki tutvustati viisakalt ja lasti valida kohakaart.
Mina teadsin sealt vaid Edgarit. Kohe esimese käega võtsin ca 1200se poti ning terve turniiri olin chipleader va ca üks ring, mil noor Tartu kutt "Cranii" tõmbas 2 mängijat järjest välja.
Turniiri tase oli väga nõrk. Kurb öelda, aga...jahm...taset polnud ollagi. Mulle see meeldis, sest nägin, et mul on eelis teiste vastu. Edgar ei saanud stacki ülesse ja langes kiirelt välja.
Enne turniiri olin teinud taustauuringut sealse rahva kohta. Ma täpselt ei mäleta, aga 2 või 3 mängijat olid Olympicus esimest korda, sh "Cranii" ning minust paremal käel istuv härra. Üks mängija oli vist vaid korra osalnud LIVE turniiril.

Kaardijooksu kohta niipalju, et see oli täitsa OK ning kui olin allinis, siis minu käsi pidas pea koguaeg. Thank god, et ma ei näinud mingeid 3 oudiseid vms :).

Headsup oli väga pingeline. Teadsin, et tuleb rohkelt flippamist ja riskimist. Kuid sellegi poolest ma tahtsin meeletult esikohta, kuna see oleks minu elu suurim võit, 66 000 EEK väärt pilet EPT Tallinna Main Evendile. Minu vastasmängija tahtis meeletult 50:50 diili teha. Lõppudelõpuks jäi diil katki, sest mulle jõudis mõistus koju, et igaljuhul on mul parem mitte seda teha...

Headsup kestis ca 10 jaotust, mil tema buttonil olles shoves pea võrdsete stackide juures A3o-ga. Ma vaatan enda taskukaarte: AQo. Ohkan ning callin. Floppi tulevad blangud. Turn tekitab talle veel aukuostu, ehk tal oli riveriks 7 outi. River oli äss aka BLANK! ning diiler hakkas zetoone üle lugema. Tal oli ca 2000 chippi vähem ning turniiri esikoht kuulus mulle!!!!!!!!!!! SUPER!



Olin suht shokis ja sõnatu. Ei osanud midagi öelda, kui lihtsalt naerda ja särada :D. Diiler ning pit-Valeri vaatasid ja naersid mu üle, hehee.
Saatsin sõpradele ja lähedastele ca 30 SMSi, millega olin hakkama saanud ning liikusin ülesse korrusele, et otsida Edgar ja CO ülesse. Leidsin nad Revali eest. Nad olid minuga väga rahul ja soovisid mulle õnne. Andsin neile mõlemale heast tahtest ja pöidla hoidmise eest 0,5% osakuid.

Edgariga oli kaasas ka üks neiu, kelle nime ma olen vist unustanud...aga see oli vist Lilian.
Mina, Edgar, Lilian ja Mürakas läxime ülesse, minu hotellituppa. Vaatasin, et nad olid juba 0,5 lidra rummi ära lahendanud...noo tehh kaevud ikka!:D.
Hellasin Maarjale, et davai, missaab?!!??! Et kas ta tuleb ka punti, teeme väikse möllu. Ta soovis, et me tuleksime tema juurde, tal rohkem ruumi jne. OK, mõeldud tehtud. Läksime sinna...krt...tal oli nii palav seal.
Lahendasime joogid ära ning suundusime Club Privésse. Ma polnud kunagi käinud seal, aga nüüd tahaks juba teist korda veel minna. Kuigi sealne muusikastiil polnud kõige meeldivam oli seal väga lõbus. Tantsisime ca tunnike ning tulime tulema. Maarja tahtis varem ära tulla, kuna ta pidi hommikul tööle minema, PARAS TALLE :D. Käisime Räägupesas söömas...sealset praadi ei saa võrrelda Tartu Siriusega.... Tõenäoliselt ei saa ükski praad Sirka vastu :).
Läksime tagasi Revalisse. Samal ajal võtsid ühendust Edgar, Lilian ja Mürka. Nad joinisid.

Igastahes jah...Mürka läx cashitama, Edgar läks selle tsikiga ülesse ning mina osustasin kasiinosse jääda. Seal oli üks arvuti, kus sai Olympic Onlines mängida. Istusin maha ning lasin 13-14 lauaga NL50. Tegin 1,5h sessi ja jäin ca 2bi plussi. Lõpus oli häving, mil omasin JJJJ ning vastasel oli Royal Flush!!!!!



Peale sessi, sai kell 07.00 hommikul ning suundusin ülesse hotellituppa. Lükkasin asjad kokku ja suundusin bussijaama. Otsustasin, et lähen 08se Täistunni Expressiga ära Tartusse :).

Esmaspäevast liigun Tartust minema. Puhkan paar päeva ning kolmapäeva lõunal või õhtul liigun juba Tallinnasse. Mina alustan oma elu esimest EPT-d neljapäeval, Day 1b-l. Turniir algab 12.00 lõunal ning kestab tõenäoliselt õhtuni välja. Eesmärk on rahadesse jõuda =).

Rohkem infot EPT Tallinna turniiride kohta ja registreerunud mängijate kohta leiad siit...

Nagu öeldud, osalen Day 1B-l. Samal päeval mängivad mitmed pokkerimiljonärid ja kuulsad tähed nagu Bertrand Grospellier aka ElkY, Dario Minieri, Katja Thater, Maxim Lykov, Richard Ashby, Roberto Romanello jne. Eestlastest osalevad samal päeval peale minu veel TEAM PRO liikmed Paavo Korkka ja Janar Kiivramees, endine Eesti meister Mauri Dorbek ja ning high stakes cashipro Vallo Maidla.

Day 1B players listi leiad siit...

Tõenäoliselt osaleb EPT Tallinna Main Evendil ca 350 pokkerimängijat sh mitmed naised :). See garanteeriks turniiri üldfondiks üle 20 miljoni Eesti krooni, millest esikoht peaks saama 4-5 miljonit Eesti krooni!

Nagu näha siis antud turniir tuleb hoopist teisest klassist, kui minu eelnevad suurturniirid (Baltic festival, Betfair LIVE jne). Ise ootan põnevusega juba neljapäeva.....:)

GOOD LUCK TO ME

Kommentaare ei ole: