esmaspäev, 13. september 2010

Pikk jutt Leedu tripist

Teekond Leetu algas reede hommikul kell 8, mil Ott (Dogers Pokkeriprode foorumist) ja Andre (Muusik) jõudsid minu maja juurde.
Aeg lendas kiirelt ja juba olime Valgas.
Kohe oli algamas Läti ning nende kurikuulsad eriti auklikud teed.
Peale piiri ületamist peatas meid tolliauto ning küsiti:”Where are you going?”
Vastasime:”To Lithuania”
Toll:”And what are you going to do there?”
Meie kiire ja väga agressiivne, kuid ´väga lõbus vastus:”TO PLAY POKER!!!”
Toll:”Aaa…okei, good luck guys!”

Lapats põhja ning suundusime lõunasse.
Teed olid kohutavad ning pidevalt pidime sõitma läbi Läti eriti vaeste asulate. Ausalt öelda, ma ei oska isegi arvata, mitu korda ma sõimasin ja saatsin pikalt 6-varbaliste Vabariigi teesid. See oli lihtsalt kohutav, augud ja rööpas tee pidevalt.

Lõpuks jõudsime Riiga. Esimene peatus Statoili ja McDonaldsi juures.

Väike turboeine ning suundusime edasi.
Epic fail….sõitsime natuke valesti ning olime suundumas miljonilinna. Sõitsime paar kilti ja keerasime ümber, sest me ei kavatsenud minna läbi Riia kesklinna.
Kristjani TOMTOM on/oli ikka väga suureks abiks. Tänud talle!
Sõitsime ümber Riia ning lõpuks saime suurele maanteele.
Teed paremaks ei läinud.
Lõpuks säras Läti-Leedu piir (kuhu me ka praegu oleme jõudmas. Hetkel kirjutan seda teekonnal Tartusse). Algasid ilus ja terve maantee. Mõnus! Ott lükkas Skodal lapatsi põhja ning tulistasime Vilniuse poole!

Vilniusese jõudsime ilusti kohale.





Ma lootsin, et Leedus on mingi 6-Xga Maxima vms...aga ei, vaid 3...


Pano....

TomTom juhatas meid kiirelt Radisson BLU hotelli. Tegime check-ini ja läksime käbe enda tuppa. Meie häärber asus 8ndal korrusel. Tuba ise oli väga ilus ja mugav. Ma pole varem nii kobedas hotellitoas veel ööbinud, yeah!






Seadsin end sisse, panin riided riidepuudele, võtsin kotist enda arvutikõlarid ja supaka ning panime mussi põhja, thats how im triping ;)!

Avasime esimesed siidrid ja kange, sest tegu on ju eurotripiga. Teadagi eurotripid peavad olema väga rajud (jah, alko tõmbab peo käima).

Vahepeal midagi erilist ei juhtunud, seega ei viici igat detaili siia kirjutada.

Nüüd turniirist:
Sisseost oli 5000 EEK. Kohale ilmus 50 mängijat + 5 oli waitinglistis, seega kokku 55.
Algstack oli üllatavalt suur, 15000! Blindide levelid 30min, start 25/50.

Eestlasi oli turniirile tulnud suht palju, ca 10.
Minuga ühes lauas istusid Veiko, Ott ja Taivo. Kõik väga lõbusas tujus ja kergelt vindises olekus.
Kohe turna alguses tegin selgeks, mis stiili kõik mängivad. Lauas oli meil ca 2-3 fishi, kari LAGe ja paar nitti.
Tasapisi kasvatasin stacki kiirelt ca 21k peale. Peale seda tabas mind pikk kaardisurm. Nats hiljem kaotasin enda esimese suure poti, kui maksin A98A4 laual Taivole A6s-ga ca 3k. Riveri 2k call oli ikka über fishine minu poolt. Teadsin ja kinnitasin endale, et ma ei võida mitte midagi, va bluffi, aga teadsin, et ta ei hakka multiway potis flopis cbettima õhuga või drawiga (va Jh Qh). Ja kui ta tõesti teeks seda, siis turnis ta ei paneks õhuga second barrelit. Lõpuks riveri valuebet, 2k. Tema ranges oli väga palju käsi, millega ta preflop raiseks ja paneks 3 barrelit: AQ; AK; 99; TT. Aga ka minul olid õlled ja siidrid sees, siis ma otsustasin callida. Loogiline, et ta näitas AQo-d. :D.
Lihtsalt sick, kui readid töötavad, aga maksad ikka.
Langesin 15k, ehk algstacki peale.

Pikalt andsin blindidega ja paari calliga stacki ära. Langesin 9000 peale. Siis sain KK ja stack kasvas 10,5kk kanti. Mõned jaotused hiljem sain uuesti KK, kuid seekord UTG pealt. Teadsin, et selles lauas peaks hetkel limpima, seega raisedes saan raudselt 3-4 way poti, mis KK jaoks ei pruugi olla kõige parem. Seega limpisin. Sain kohe raisei laua kõige nitimalt vennalt. Folditi minuni. Minu stack ca 10k. Raske otsus, sest tema raise oli 200-400/50 blindide juures 1300. Raske on see, et kas raiseda preflop ca 3000-3300 kanti või shoveda preflop. Kui ma 3 betin teda, sisi ta teab, et mul on väga hea käsi ja ta võib foldida seal 99-TT-JJ; AJs+; AQo; AKo ja AKs. Samas, kui shoven 10 stacki tema 1300 raisi peale, siis võin saada calli just AK ja AQ tüüpi kätelt, vb ka TT. Kägisev call oleks vb JJ ja QQ. Otsustasin reraiseda 3000 peale. Ta kägises ja foldis. Pärast ytles, et omas AQo-d.

Saabus dinner break. Meid ootas ees väga rikkalik rootsi laud. Meile pakuti peaaegu kõike, isegi sushit! Väga hea ja maitsev.

Edasi läks kergeks. Mind viidi uude lauda, kus istus ka Revo Kink. Ta oli eelnevalt rääkinud, et tema laud on üks kõige nõrgemaid kus ta varem mänginud on. Nii oligi….kohe esimese paari jaotusega sain selgeks, et olen sattunud taevasse, tegu oleks nagu NL2-ga. UTG raiseb, 2 calli ja lõpuks revo oma 12k stackiga otsustas shoveda (raise oli 2k vist). UTG mõtleb pikalt, lükatakse time ning callib. Teised foldivad. Fishine utg näitab ATo! LOL, wtf?!?!?!?!?!?! Revo hoidis AQo-d.
T floppi…..kuid õnneks turni Q.

Paar kätt hiljem callis mingi fish selle eelmise utg fishi flopi allinni, kui flop oli 357r. Utg vend näitas 77, ehk topp setti. Fish säras KQs-ga, ehk lihtsalt king high ja 0 backdoor tõmbega, lol.

Paar kätt hiljem sain enda esimese monsteri. Stack oli mul siis ca 20k. Olin MPs JTs. kütan standard 2,5x ning saan kahelt blindilt calli. Flop Jx5s6s, ehk top paar+flushdraw, nutsssssssss!
Teen cbeti. Üks fold ja üks call. Turn on jackpot. 7s, ehk hittisin masti. Ta leadib välja, mis peaaegu minu allinn, ainult 2k veel ja siis olen allinis. Mõtlen ja teen teatrit, lõpuks shoven. Ta snapib. Näitan masti, ta kägiseb valust ja näitab 43o ja turni rida. Ta drawing dead. NICE. Stack ca 40k.

Lõpuks peksti laud laiali, stack mul 50k.
Viidi uude lauda, mis oli natuke raskem. Suurt actionit ei toimunud. Läks level mööda ja olin kokkuvõttes standard ahistaja, sest mu stack lubas seda teha. Enamus 20-30k peal.
Õhtu "käsi":
Olen BTN: QTo. Folditi minuni, ma standard 2,5x ja sb callib. Haige oli see, et SB armastas callida sitaks minu steale ja raisesid. Krdi leedukast lammas. Flop on selline poolkõva Qc 9x 4c. Ehk mul top paar. Vastase stack on nats vähem kui mul, aga piisavalt suur. Vastane otsustab flopi avades allinni minna. Mul karp lahti ja kägisen. Laud naerab :D. Pot oli enne shovet ju ainult ca 7-8k. Ta shoves ca 37k! Kuna olen usaldanud oma reade, siis ka seekord ei tahtnud ma sellest käest loobuda. Võtsin otsuse vastu, et olen vastasest kindlasti ees, sest ta ei shoveks seal ülepaari, ega top paariga! Seega ta teeb seda drawiga vms. Arvasin JT, ehk open-ended või A9. Võib-olla hoopis flushdraw. Igastahes, tegin suure calli. Ta avab Kc 9c, ehk second paar + flush draw! SICKKKKKKKKKKKKK!
Turn blank ja river blank, turniiri suurim pot mulle, minu stack täpselt 100k, niceeeeeeeeeee. Kõik ohhetasid ja ahhetasid, et wowoowoo, so good call. Pretty standard, kui loogiliselt mõelda ;).

Hakkasin ahistama ja raisema vastaseid. Stack liikus pidevalt 90-120k vahel. Lõpuks jäi alles 12 mängijat. Finaallaud tehti aga 9 mängijaga.
Mõlemas lauas oli 6 mängijat, ehk oldi shorthanded. Minu stack ca 95k. Paljudel teistel 30-50k. Blindid 2500/5000. sick, kõik alustasid shovemist. Nii haige. Mul polnud ühtegi pushikaarti ka ja kui oli isegi selline QTs, siis ees oli 50k shove. Näidati pidevalt ässa. Lõpuks tehti teises lauas asjad klaariks, kuid vahepeal oli uus level 3000-6000 tulnud ja kaotasin kahe ringiga mõlemad blindid+anted, sick, yle 20k!

Lõpuks finaallaud. Triobeti pani välja ainult eestlastele mõeldud last-longeri, ehk siis kõige kaugemale jõudnud eestlane saab 100 eurot. Vaatasin lauda ja mõtlesin, et ohh, vähemalt see olemas, aga siis nägin, et Veiko istus ka lauda, krt.
Minu stack oli seal 5-6nda koha kandis.
Seega minu taga olid mitmed 50-60k vennad. Tegin alguses plaani selgeks, plaanin rahadesse foldida. MIKS? Sest esimene, ehk 6s koht oli väärt 16800 EEK ning sinna jõudes võib mul olla täiesti OK stack ja mul võivad avaneda võimalused kõrgemate kohtade peale. Esikoht sai ca 80 000 EEK.
Shortid olid väga passiivsed, seega lootsid ka sellele, et folditakse ja folditakse. Lõpuks langes 2 mängijat ning algas vana hea bubble game. Minu stack sel ajal 70k. Minust olid shordimad 3 mängijat, seega ma ei kavatsenud mitte midagi ette võtta. Shortide stackid olid 30-40k kandis kõigil kolmel.
Lauas tegid tööd mõlemad stackleaderid. Üks neist oli Veiks :).

Lõpuks paneb Veiks BTN pealt 2,5x ja sb ehk kõige shordim shoveb. Veiks snap-callib ja näitab QQ. Vastane 88. Maha jooksevad blangud ning mina tänan Veikot, sest olin just võitnud vähemalt 16800 EEK.
Minu plaan oli see, et shoven lightilt, kui olen hilises positsioonis. Ma ei kavatsenud rohkem foldida, et need 2 shorti veel välja langeks, sest muidu mul on pea võimatu parimate rahakohtade peale mängida.
Kohe bubble-järgne käsi UTG, teine stackleader paneb standard raisi sisse, ma BB ja vaatan ohohoooo 77. Insta shove. Vastane mõtleb ja callib K9s.
Maha jooksevad plangud, ainult et riverisse tuleb 9 ! Mjäuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Ma väljas 6ndana ja 16800 EEK võrra rikkamana. Otiga tegin 5% swapi, seega tema sai ca 850 eek. Õnneks olin selleks hetkeks nii väsinud (polnud 50h jutti maganud!) ning mingit tilti polnud. Läksin tuppa magama.
Veiko hittis teise koha.

Hommikul 6min enne hommikusöögilõppu ajas Alex meid ülesse, et:”minge sööma, minge sööma!”
Tõmbasime käppelt alla ja nägime, et klientide jaoks oli valmistatud väga rikkalik hommikusöök! Mõnus! Kiirelt ülesse tagasi ja magama.

Ärkasime ca 17 ajal ja käisime tiiru linnas. Tegin väikse shoppingu.
Õhtul toimus 100 eekune rebuy turniir. Ostsin sisse, tegin rebuy ja addoni. Omasin enda lauda jubedalt. Ausalt öelda, ma pole varem nii nõrga tasemega turniiri mänginud :D:D.
Kahjuks lõpp oli jube, suured blindid, 30min levelid + ANTED!!! Turniiri lõpp polnud enam pokker, seega skill väga enam ei mänginud. Langesin cooleriga, kui olin bigblind TTga. BB oli vist 1k ja minu stack kokku 11k. Ott pani buttonilt 3k. Ma shove, ta call. Tal QQ. Mulle abi ei tulnud ja peale mind tehti finaallaud, seega olin FT mullimees. Muidu oli tore turna 44 mängijaga vist?

Ott ja Andre hittisid rahadesse.
Juhuslikult oli kell juba 00.00. Läksime meie tuppa nottima. Meie sümpaatses pundis olid peale minu Ott, Andre ja Revo. Lõpuks sai kell juba pool 3. Otsustasime minna kluppi. Ainuke jama oli see, et me ei teadnud ühtegi klubi :D. Jalutasime kesklinna. Lõbusad purjus leedukad tahtsid kohe bisnessit teha, et:”Ooo…millist pidu te otsite? Maksa head raha ja ma teen sulle enda juures kõva peo!” – epic :D. A tolle purjus kuti naine ytles, et siin lähedal on kohe üks suur sammastega klubi. OK, leidsime ülesse.Jaaa..tuleb tõdeda, et see oli nagu Valge Maja, pea 2x suurem kui Club Hollywood. All peale klubi oli ka kohalik kasiino kus käis pm 5-5 (25-25 eek NLHE/plo) LIT mäng. Klubi oli jubedalt tühi. Samas kell oli juba 4, lol.
Kysisime sealse rahva käest, et kas see tõesti on kõige suurem klubi Vilniuses vms. Enamus vastuseid oli, et jah. Klubi ise meenutas Tartu Maasikat, rohkemate väga mugavate diivanideta. Muusika oli fine. Istusime maha ja vaatasime ringi, mis toimub. Nottisime käigus märkasime üksikut tüdrukut, kes lava kõrval müüs roose. Tema korvis oli viimane pikk roos. Kutsusime selle brüneti tsiki enda juurde ja ajasime juttu.
Küsisin:”Kui palju roos maksab?”
Lilleneiu:”10 LIT”. Hakkasin naerma, sest noo wtf, pikk roos Tartu poodides on sama kallis, ehk 45 EEK, aga seda pakutakse klubis….ja 45 eegiga. Ütlesin, et oleme Eestist ja tahame entertainmenti. Mine tantsuplatsile ja anna see mõnele naisele, kes seda soovib. Meestele ära seda anna.
Tüdruk läkski lavale, kuid keegi ei soovinud ta lille. Tuli tagasi ja rääkis, et leedukad ei taha lilli :D. Ütlesin,et noo võid endale selle roosi siis jätta. Peale seda kutsus ta mind tantsima, a nooo sorryyyy….cant do that :D. Ma ei tantsi klubis, kus laaval on 3-4 inimest + eriti kastis torsovennad. Ta sai aru ja läks minema. Vb läks tilti hoopis, lol.

Kell sai 5 ning läksime ära hotelli magama. Uni ja väsimus oli meeletu.
Vahepeal peatussime kohalikus pizzarestoranis mis oli vist 6ni lahti. Ja seal hakkas alles kino saama :D.
Pizzad olid head, ei saa midagi kurta.Kuid mingi 05.55 ajal tuli teenindaja ning ytles, et kas tahame topse, et oma jook siia panna, me kohe sulgeme? Me vaatasime, et wtf…mis toimub, söömise ajal pekstakse minema w?
Aga mingi 06.10 ajal käis turva meie juures ja ytles vene keeles, et palun lahkuge. Revo oli meie seltskonnast ainuke, kes jagas vene keelt. A ta ütles kohe vastu:”Do you speak english?” :D
Sõime edasi ja 06.15 olime pizzad lõpetanud ja jäime edasi istuma ning seedima. Loogish, et peale söömist ei tõusta kohe püsti ja lahkuta.

Turva keeras näo ära ja kadus nurga taha. Revo ütles, et ta rääkis enda walky-talkyga. Paar minutit hiljem kutsui patrull. Majja astus suur, tüse, rõvedate vuntsidega mees, kes meenutas saksa dokfilmidest pärit vuntsidega lapsvägistajat :D.
Ilma naljata…see oli lihtsalt nuts.
Vend tuli ja podises:”Go AWAY!”
Meie seltskond oli hüdrokõveras ja lahkusime :D. Lõugasin üle saali müüjatele:”et pole varem hullemat kohtlemist näinud, kajastan seda meedias!”. Teenindaja naeris minu jutu peale….:) päris peen, või mis?

Hotelli jõudes küsisime adminnilt, et äkki on võimalik teha late-checkout kell 14, mitte 12. Ta ütles, et:”Yes”. Super, super!
Panin kella 13.45ks, et ärkame ja paneme tuld. Hommikul olin veel nii viles, et jube…peale selle, et ma ei püsinud püsti, pidin käima kiiruga pesus ning asjad kokku panema. A sain täpselt 15mindaga tehtud, skillgame baby!

Viisime kaardid ära ja vormistasime checkoudi.
Hotelliga jäin väga rahule. Väga ilus ja puhas.

Viisime asjad autosse ning läksime üle tee asuvasse suurde kaubanduskeskusesse, Europasse. Suuruselt oli see sama nagu Tartus asuv Tasku.

Edasi läksime korra hotelli, et rottida wifit. Me saime infot, et ca 15km kaugusel asub keskus nimega Akropolis.
Jõudsime kohale ja...


...ISSAND JUMAL!
Midagi nii julma pole minu silmad veel näinud. Nii suur ehitis, et lihtsalt halb hakkab! Juba netis oli info:”THE BIGGEST SHOPPING AND ENTERTAINMENT CENTER”



WOW….sisse jõudes ma ei osanud midagi öelda. Kahe korruseline, 2 korda pikem ja mitmeid kordi laiem kui Tartu Lõunakeskus. Igal pool poed ja butiigid. Seal müüdi kõike! Teisel korrusel oli pm über suur tehnikaosakond, kuhu võis lihtsalt ära eksida.

Me olime seal 4 tundi ja ma ei valeta, kui ütlen, et me ei jõudnud kindlasti isegi poolt keskust läbi käia!
Minu shopping oli väga edukas. Yeah.
Einestasime „LIDO” suguses kohas, kus valik oli julm…söö mida tahad ja kõik on nii normaalsete hindadega (nats odavam kui Eestis).

Ja ongi kõik. Hetkel on jäänud Tartuni 106km…huuh, ma olen ca 300km seda juttu pajatanud…sick, just sick! Samas hea…aeg on kiirelt läinud. Ott on hulluks minemas, sest lihtsalt ei viitsi enam sõita. Peale selle, me ju asume Lätis…siinsed teed on lihtsalt nii v****s, mul kirjutamisega suured probleemid, sest auto hüpleb pidevalt :D.

Loodetavasti toimub järgmine Orlovi turniir juba veebruaris. Ma võtan 100% satikastest osa ja annan endast kõik, et sinna saada! Parim tripp ja seiklus minu elus :D.



Vilnius on suurepärane linn, väga väga ilus! Soovitan soojalt.

Sorry, et pikaks läks :P
End of story! ;)

3 kommentaari:

sitakeeraja ütles ...

Väga kihvt lugu
Pole ammu enam nii head lugu lugenud
Võibolla Naxeri lood vanasti olid samast mastist a tal juhtus rohkem-Sul lihtsalt üks põnev reisikirjeldus
A nohh, pohmakas teeb imesid

hotcocacola ütles ...

:)

Fuck Google, Ask Me ütles ...

Käisin ükskord Akropolises, olen vist siiamaani siin:D

Rain