reede, 17. detsember 2010

Event #7: 33€ FLHE

Eesti Meistrivõistlused Fixed Limit Holdemis.
Koht: 6.


Terve turniir omasin massiivset hiiterit, aga vahetevahel näitasin ka head mängu, bluffides 3 barrelit, turnis c-raisedes täieliku p***** jne.

Aga olen aus enda vastu, ma olen fixed limit mängus ikka tehh n00b.
Pole midagi teha, pole fixed limit holdemit õppinud ning ei tea sellest midagi. Turniiril osalesin sellepärast, kuna mul oli vaja punkte saada ja no ehk hitin...lol, olin suht lähedal!
Tegin mitmeid halbu liigutusi, kuid hittisin hästi.

NB! Ka sellel turniiril võttis mind välja hilisem võitja....hehehe.

Davai, aitab haletsemisest...tulemus on tulemus. Olen rahul, et korjasin punkte. :D




Reedel toimub Event #8- 55€ 6max NLHE.
Laupäeval toimub Event #9- 55€ 6max PLO.

Kommentaare ei ole: