pühapäev, 20. veebruar 2011

Riia BHS

Dear log. Blablabla

Sorts, et kirjutan nädal aega hiljem enda Riia tripist. Üritan kajastada seda võimalikult täpselt.

Kõik algas reede varahommikul, mil meie Lux Express väljus 06.40. Lubasin, et helistan 5.45 ajal Paavole, äkki magab sisse vms, sest tema käes olid bussipiletid. Lubatud-tehtud....Pafka ei saanud mitte midagi aru, sonis läbi une <-- Krdi Ants rsk. Ääküll, lõpuks ajas kargu alla.

Buss oli päris lux, pehmed istmed, rohkelt ruumi, wifi jne. Tõmbasin läpaka lahti ja teel Riiga sain PLO50hus +4bi vist...

Saime bussilt maha, jube tuisk ja lumesadu, suht räme! Paavo oli mugavates dressikates ja seljakotiga, mina teksade ja kingadega + reisikohver.......for fuck sakes. Ääküll, tatsasime läbi paksu lume ja otsisime taksot.
Lõpuks nägime mitut taksot ja otsustasime võtta härrade kombel uue Audi...mmm. Kuna mina vene keelt ei oska, siis Paavo ajas taksojuhiga asjad klaariks, et Voodoo kasinn ja Radisson Blu, davai pajehali! lol. Taksojuht ei jaganud väga biiti, seletas et Riias mitu kasiinot ja Radisson Blud...

Lõppudelõpuks jõudsime õigesse kohta.

Tegime checkini ja läksime tuppa. Eino tere talv, keegi nagu elaks veel seal vms. SEllesmõttes, et voodid olid ära tehtud, aga kellegi kingad olid laua ääres, laual marmelaad, küpsised jne. Lisaks minu toakaart ei funksinud selle toaga.
OK, otsustasime alla tagasi minna, et: "WHAT THE HELL IS GOING ON ?!?!??!?!"

Vabandati ja anti uus tuba. SAmal ajal kui admin vormistas uusi toakaarte, vaatasime kõrval arvutis olevat neiut...st tema tegevust/tegevusala...lol. Tsikk oli tööpostil ja mängis iidset hiinlaste mängu- mahjongi :D....me PAavoga naersime mõnusalt nagu kaks kajakat. Tahtsin veel küsida ta rekordit...






Saime ilusti tuppa ja läksime alla kasinni.
Kasiino checkinnis vaadati meie kuldkaarte ja küsiti, kas need ikka kuuluvad meile?? Einoh....jah....hallooooo.....ei tead, ostsime ebayst.

Lõpuks saime kuldkaardid tööle ja rummikoxid hakkasid liikuma.

Voodoo kasiino on über kõva, tõenäoliselt kõige püssim kasinn, kus ma käinud olen. Ruumi on meeletult, konditsioneer töötas maximumi peal (meeletult külm oli), võimalus külastada sushi restorani, klubi jne- SUPER!

Esimene laud oli tore, minu vasakul käel istus Kaarel Võhandu ja laua keskel trollis Paavo "vaal69" Korkka.
Algus oli hea, sain stacki rahulikult ülesse, kuid siis andsin iga käega ära. Mitu tundi nittimist ja foldimist viis mind selleni, et olin ca 10k peal, sain EP-st AKo. Blindid 100-200, kütan 600, saan 3 calli, sh Paavo. Flop 844, esimene vend checkib, ma otsustan cbettida 3/4ndiku, kuna flop on väga väga kuiv. Saan kaks mängijat foldima, kuid PAavo callib. Esimene mõte käib läbi, et wtf, millga ta seal callib: 44;77;88; 8xs;99;TT vb ka JJ, kuid olen 100% kindel et siis ta oleks preflop mind raisenud.
Turn oli mingi madal blank, checkisin, sama tegi Paavo. OK, nüüd välistasin kindlasti JJ+, kuid ta omab 44;77;88; 8xs;99 või TT, kuid tõenäoliselt ta oleks 99 ja TTga turnis bettinud. River: A ! Väga hea kaart, otsustasin bettida 2k ja taha jätta 6k. Miks betin? Betin, kuna see võib näha stealina ja 99-TT võivad callida mind. Tõenäoliselt check oleks weak.
Kuid minu beti peale....Paavo snap shoveb. Ma ei mõelnud kaua ning suht snapfoldin, ytlesin et no ma ei tea, kui sul seal 44 või 88 pole....lol, liiga fucking obvious. Näitas 88.....readid paigas, nice setup. Maybe poleks pidanud bettima? A ei tea ka, enamjaolt on see +ev bet.
Hiljem Kaarel, Paavo ja Priit andsid mulle krediiti, et tegelikult pole see kerge fold ning enamus läheks seal bustosse. :) ty

Igastahes, jätkasin foldimisega kuni saabus hiiter. Blindid olid juba 200-400 ja minu stack 6-7k kandis. Paavo avab ca 925, idasakslane callib, mina shoven 33ga. Paavo kägiseb ja foldib, sama teeb idasakslane ning näitab 33....lol.

Paar kätt möödub ning Paavo avab, mul AKo, shoven, ta snapip JJ-ga. Floppi A ning duubel!
Sain ca 16k peale.

Kohe järgmine käsi, UTG, kes toodi meie lauda ca 30k stackiga ja oli hüdronitt, avab ca 1200 (täpseid summasid ei mäleta). Olen LP-s ja otsustan vaid callida, kuna minust vasakul on ca 8k stackiga Kaarel Võhandu ja BB-l tildis venelane, kes oli kaotanud mitu poti idasakslasele. Mõlemad tundusid sügelevat ja lootsin südamest, et üks neist squeeze shoveb.

Plaan ebaõnnestus, peale minu flat calli teised foldisid ja jäime headsupi. Floppi maandus A...ja olin juba hüdrotildis, kuid....ässa kõrval oli ka K ning 8, ehk AK8ss. Jummy...just great! UTG checkis, mina panustan ca 1800, ta callib kiirelt. Teadsin, et tal on Ax, lootsin AK;AQ vms, maybe hoopis 888? MMMMMmmm.
Turn oli blank 9x. Ta leadib ca 5000, otsustan vaid callida, sest mul on positsioon ning any riveriga ma lähen allinni, isegi kui mast tuleb maha. Peale selle ma lasen tal ise leadida ja arvata, et ma olen nõrgem, kui tema. Või äkki ta tahab minu vastu hoopis bluffida? Ja lõppudelõpuks see leadout näitab seda, et tal tõesti on seal tugev äss, kaks paari vms. River Qx, masti maha ei tulnud, vaid mingid imelikud read. Read on välistatud. Ta shoveb ja ma snapin. Härra näitab rõõmsalt AQo....ma keeran ringi KK! SHIP IT, kahe käega duubel ja olin ca 35k peal. Nägu naeru täis ja ytlesin Paavole:"Davai, sõidame!!!!!!"

Peale seda löödi laud lahku.

Esialgne plaan oli aru saada vastastest. Tundus, et enamus olid kohalikud vindised lätlased. Kõik suhtlesid omavahel, ma olin ainuke erak...lol. Fuck this. Pea üks ring mängisin nitti ja siis otsustasin LAGiks ära minna, sest mul oli tunne, et siit saab. Hakkasin kasutama uut relva oma arsenalis (siinkohal ei tahaks sellest rääkida, küll aga sellest teavad Paavo, Priit jne). Igastahes, day1 jõudis lõpule ja mul oli suuruselt teine chipikuhi, 74,4k. Esikohal lausa 93,3k.

Turna lõppes ca 3 ajal öösel ning peale seda tegime Priidu, Paavo ja Tõnuga mitmed koxid...nämm.
Magama saime 06.

Day2:
Teist päeva alustas 24 pokkerimängijat.
Ma ei teadnud, kas tehakse uus table draw või jätkatakse samade lineuppidega. Tavaliselt on igal päeval uus table draw, kuid seekord jätkati- SUPER, kuna olin laua kuningas suure stackiga.

Päeva alguses sain kohe KK vs KK (short) spliti ning paar kätt hiljem UTG olles avan AQs, tehakse raise, ma snap foldin lahtiselt. Härra näitab viisakalt KK. Fuck yeah, readid paigas.

Tasapisi kasvatasin oma nööbikuhja 130k peale, selleks ajaks oli ca 14 mängijat alles- olin chipleader. Teisel kohal oli healjuhul 100k.
Lätlased mängisid väga imelikult, pidevad donkbetid, folditi kohtades, kus nad pidid callima (kasvõi pimesi) jne. Ehe näide:

EPst vajutan 89s (500-1000 blindid) 2500, BB callib. Flop 964, kaks ärtut (mul top paar ja flushdraw- super hand!). POt oli koos blindide ja antedega ca 6500. Vastane checkib, ma bet 4000, ta raise to 11000 (total stack ca 29k), ma teen väikest hollywoodi ja viskan pihuga oma beezid 5k-sed chipsid keskele. Härra kägiseb ja tangib...tangib pikalt ja foldib lahtiselt KJs, ehk ülekaardid + flushdraw. NAGU WTF.....lmao, mismõttes sa üldse raised flopis, kui foldid sellise monsteri? Eino tere talv...me Paavo ja Priiduga naersime pikalt selle jaotuse üle...

Natuke aega hiljem tegin oma esimese major suckoudi, kui avasin AJo-ga 2500 (500-1000) ning sama mängija läks allinni ca 17k. Sisetunne midagi head ei öelnud, sest vastane oli kõige nitim ja tightim mängija olnud, aga samas see KJs liigutus näitas, et ta võib eksida suurelt. Tankisin pikalt ja otsustasin ära callida, lootes näha nõrgemat kätt (enamjaolt olen seal maas...). Vastasel AQo. Turn: J....ship it. Ütlesin PAavole:"Noh, mis oli turniiri võitmise või kaugele jõudmise valem?"
Paavo:"Mmm...üks suckout lõpufaasis?"
Mina:"Jap, just AJ vs AQ, turni J...."

Stack oli mingi 155k ja minu lauas olid shordid. Lõppudelõpuks löödi nõrgemad välja ning algas FT....




(pildil on iga mängija istekoht ja selle järgi meenutan jaotusi, kuidas neid välja võtsin)

Priiduga olime rummikoxide laine peal....nii kui klaasi lõpp paistma hakkas, tellisime uued. Tema lõpetas siis, kui alles oli 5 mängijat, weak.

Alustasin tagasihoidlikult, sest lauas olid mitmed mängijad, kellega ma polnud veel koos mänginud. Kuid kiirelt jõuti rahadeni (10st 8 said plekki).
Peale seda vahetasin käiku....lol. Finaallauas lõin välja 7 mängijat!!!!

Ma nüüd üritan meenutada. Kõigepealt langes keegi mr X, keda pildil pole, kes oli kohe minu paremal käel, aga see selleks. Teda ma vist välja ei löönud.


1.) Esimene ohver oli "nr7". Jaotust täpselt ei mäleta, kuid preflop allinn KK vs QQ. Floppi veel K....lol.
2.) Teine langeja oli "nr5". Minu teada "nr3" avas, "nr5" raises TTga, ma AQs. Raske spot, kuid käest ei loobu, shoven. "Nr3" foldib ning "nr5" tank-callib. Floppi A ning vsjo.
3.) Järgmine oli "nr9". BTNilt leidsin 99 ja avasin. Ta oli mitu korda ilge pasaga shovenud, kui tangib pikalt, seega jah...tema vastu on 99 nuts. Igastahes, callis. Flop on fantastiline 89J. Ta lead, ma raise, ta tankcall. Siin on mitmeid combo-drawe või made hande, millega ta kägiseb. Turn oli suva blank ja ta checkis. Ma shove ja käginaga callis ära, näidates J7o, ehk TP+gutshot....River blank ja shipit.

Paavo võttis välja "nr2" oleva mängija ning jätkasime 5 way mängu.
Oi jah...see läks meeletult pikaks, kuna keegi ei tahtnud langeda ja ise olin andnud 2 duublit vastastele, neist üks oli sick setup "nr3" vastu, kui BTNilt leidsin AQo ja tal oli AA...sick. Igastahes, kõik olime suht võrdes seisus 130-150k. Paavo oli stackleader 210k-ga. Mängisime 2,5h viiekesi....KUI FUCKING REAALNE SEE ON :D :D :D?? Samas, rahaline tõus oli 800€ !

Lõpuks...
Blindid 5000-10000. "Nr3" shoveb 140k, Priit snap shoveb enda 140k ning mina BB-l olles vaatan:" QQ !!!!!!!!" WOooooooOOOTTTTTTT, CALL !!!!!!!" Vastas ATo ja AQs. Karjun:"HOLD.......ONE TIME!!!!!!!!!!!!!!!"
Lauda jooksevad blangud ning:"TWO PLAYERS OUT..........PRINT THE MONEYZZZZZZ BIATCHES!!!!"
Sain Priidu bounty kah endale, 100$ nagu taevast tulnud...lol!

Ja meid jäi 3...
Minuga lauda jäi kaks mängijat, Paavo ja "nr1" kohal asuv tagasihoidlik venelane/lätlane.

Igastahes, total stack oli 795k, mul 450k, seega neil oli kahepeale ca 350k.
Kõik algas rahulikult, stealisin ja lükkasin meeletu pressi peale. Lõpuks olid mõlemad ca 150k peal ja PAavo shoves BTNilt Q8o. Ma SB ja oman A6s ning callin. Flop:Qxx. Paavo särab ja rõõmustab. Turn: A !!!!!!!!!! SHIPPPP THEEHHHH MONEYYYZZZZZ. River blank.


Headsup...

HU alguses oli tema stack ca 220k. Blindid 8000-16000. Standard raise preflop oli 40k. Igastahes, HU mäng väikeste stackidega- oskan:D. Eniveis....sain ta ca 150k peale. Ta shoves BTNilt, ma small blind ning K9o ja callin. Tal 77...kuid lauda jooksid blangud...rsk. Andsin duubli 300k peale, seega mul ca 500k.
Tasapisi sain ta 200k peale, kui BTNilt leidsin AKo, avasin 40k, ta raise 100k, ma shove, ta snapfold.

Last hand...
Tema stack ca 180k. Ta oli vist minraises või limpis, ma ei mäletagi, igastahes mina leidsin A7o ja snapshovesin, ta SNAP CALL!!. Olin kindel, et im not good, aga nägin tema kätt K5s, mmmm...nice!
Ta floppas veel flushdraw, oi jah...kas saab sickim spot olla? Aga turn ja river blangud ning: WINNNNNN WIN WIN WIN !!!!!!!!!!!!!!! PRINTING LATVIAN MONEYZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kahju, et TEAM PRO ei lõpetanud Top3s....see oleks übersick olnud. Aga jah, suht puhas töö minu poolt. Finaallauas lõin 7 mängijat välja, esikoht + team pro bountyd....niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!



Final results are as follows:

11.02.2011
Buy-in: €500
No Limit Hold’em – Main Event
Freezeout
53 players
Prize Pool: €23,785

1. Raigo Aasmaa (Estonia) €7,538 (Olympic-Online Team PRO)
2. Anndrejs Perederejevs (Latvia) € 4,923
3. Paavo Korkka (Estonia) €3,640 (Olympic-Online Team PRO)
4. Priit Turner (Estonia) €2,568 (Olympic-Online Team PRO)
5. Aleksandrs Zaravins (Latvia) €1,712
6. Kirill Zapletin (Russia) €1,378
7. Vasilijs Sidorenko (Latvia) €1,095
8. Askolds Uldrikis (Latvia) €931




Kommentaare ei ole: