esmaspäev, 11. juuli 2011

Peale pikka puhkust üks tummine RBPRO sess...

Lõpuks olen kodus. Nädal Marrakechis ja Pärnus, peale mida 5 päeva Tallinnas.
Täna sain üle pika aja ühe tummise sessi teha.
Sessi pikkuseks kujunes ca 4h. Laudu oli vaid 4-5, sessi lõpu poole 7.

Kasum polnud kõige suurem, aga arvestades asjaolu, kui haiglane ja swongine see oli, siis tuleb rahul olla...



Naelalaudades hävisin mõnusalt.
Hetkel võtan osa Olympic Onlinei EPT FPP Racest, kus olen topis.
See sess tuli sellele racele suureks kasuks, sest reiki genesin ca 210$, lol (tervitused Pajumaale!)


Laupäeval võitsin Pokerstars Livei ära ja teenisin 1100€. Peab meeldima!
Viimase kolme nädalaga olen mänginud neli turniiri ja cashinud kolmel (ca 2000€).

Augusti alguses toimub EPT Tallinn, mille põhiturniiriga on mul väga magusad plaanid. Selle aasta tulemused on täpselt sellised, et varsti võiks üks 6 kohaline hitt minu rahakotti tulla... ;)

Kommentaare ei ole: