neljapäev, 11. august 2011

EPT Tallinn 2011

Väike ülevaade minu suurepärasest nädalast Tallinnas...


Event #2 - 330€ Turbo NLHE: 2. koht & 5250€
Event #3 - 4250€ Main Event: 3. koht & 110 000€

Nagu näha, siis EPT möödus minu jaoks edukalt. Avalöök turbol lõppes diiliga HU-s, kus vastane sai ca 700€ minust rohkem.

Peale turboturniiri sain EPT pinged maha ning suundusin põhiturniirile kerge südamega.





Main Event aka põhiturniir kujunes mulle väga edukaks. Kogesin võimast kaardijooksu. Võitsin flippe ja tõmbasin mõned kahe oudised (võtsin välja mitmed shortstackid.)

Turniiri võtmekäed tulid 4nda mängupäeva keskel.

Esimene:



Tegemist oli raske calliga, kuid lõpuks usaldasin enda reade, pannes ta KQ või 64 peale.
Peale breaki avastasin end uuesti suurest potist:

Teine:


Selle mängijaga oli mul 2 päevane history. Eeldasin et J-ga ta mind seal ei raisei, seega kas 6, flushdraw, või õhk. Otsustasin shoveda (väga metane). Kahjuks oli tal 6, kuid imesin 25% välja...
Õigustan enda lüket, kui arvestada meie vahelist historyt!

Btw, ükski deep run sellisel turniiril ei tule ilma võimsa kaardijooksuta ega suurte flippideta.

Finaallaud:



Finaallauas läks kõik hästi.
Istusin rahulikult ja hea käega 3bettisin, vahepeal callisin, et mängida floppi/postfloppi.
Mulle anti tohutult respekti, sest kõik teadsid, et olen nit ning võin vabalt osaleda suurtes pottides.

Langesin standard shovega (KTs vs AA):



Anyways, kokkuvõttes 3. koht ja 110 000€.

Btw, nüüd olen Eesti alltime live turniiride moneylistis 4ndal kohal!

1st EST Imre Leibold $ 471,001
2nd EST Marek Kolk $ 374,648
3rd EST Henri Kasper $ 260,209
4th EST Raigo Aasmaa $ 197,610
5th EST Janar Kiivramees $ 189,377
6th EST Aleksandr Arutjunov $ 175,942
7th EST Vallo Maidla $ 148,480
8th EST Mauri Dorbek $ 94,612
9th EST Lauri Meidla $ 90,845
10th EST Alexander Kuperman $ 89,333

Info @ http://pokerdb.thehendonmob.com/ranking/207

* Pokerstars TV video



NB! Tahaksin tänada Olympic-Onlinet ja Priit Pajumaad. Ilma nendeta poleks see unistus täitunud.

Tänaksin ka TEAM PRO liikmeid Paavo Korkkat ja Priit "ESTPatrick" Türnerit, kes toetasid mind ja hoidsid minu mindsetti terve turniiri! Usun, et nende vaev sai tasutud (mõlemad kutid omasid minust 3%, ehk 3300€ per kärss!)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mis oli see Sointula, kehakeele read, mida liveülegandes mainiti.

hotcocacola ütles ...

Kui ta natuke pikemalt mõtles ja 3b/4bettis, siis ta PAREM KÄSI VÄRISES NII HULLULT. Ma olen elus käevärinat näinud, aga temal oli see nagu veneaja kombain @ kolhoosi põldudel :D.

Ca 4-5x jälgisin seda, read pidas paika. No sh ka see, et teisi liigutusi ta tegi kiirelt, aga nii kui hakkas 3-4-5bettima, siis võttis rohkelt aega (kõva käsi).

Yeah, ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Yeah, ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.