teisipäev, 15. november 2011

Nädalavahetus Tlnas

Tulin Tallinnasse puhkama.
Reede hommikul kell 06 maandusin Tallinna lennujaamas. Edasi taksoga Parki. Sain Paavoga kokku, ta genes vene pokkerit Vsiu ja Heikiga.
Õhtul otsustasime Paavoga Eesti-Iiri mängule mitte minna ja parseldasime piletid maha. Obv, et tegu oli hea riidiga :D.

Minu OOPS ikaldus kiirelt. Paavo hittis 3nda ja sai valurahaks 1415€ .
Laupäeval tegime Suomiturnaust. Seal sain kiirelt tarre (mõlemal päeval coolerid).

Aga nüüd actioni juurde.
Plaan oli Tallinnas puhata. See tähendab seda, et ajakavas oli EST-IIRI jalkamäng ja turniirid.
Juhul, kui tekib vaba aeg, siis genen netis.

Kõik toimis suurepäraselt. Onlines olen lasknud ca 8-10 sessi ja praegune seis on järgmine:

Neti cash: +7187$
Neti turnad: -650$
Live turnad: -300$

Olen äärmiselt rahul enda neticashgamega. Motivatsioon ja isu on tagasi, SUPER!

Otsustasin Tallinnasse jääda kuni järgmise pühapäevani (maybe esmaspäevani). Teisipäeval algab Baltic Winter Festival. Lisainfo@ siit...


Üritan kaasa teha kõik turnad.
Eks näis kas nendega tekib motivatsioon. Kui ei, siis on aeg järeldusi teha...

Reedese põhiturniiri miinimum eesmärk rahadesse jõuda!.


Lähituleviku plaanidest kah veidi.
- Selle nädalalõpu pidin veetma Riias, EMOP-il. Jätan selle vahele (laiskus).
- Detsembri alguses tuleb Unibet Open Riia- seda ootan väga!
- 07. dets - 12. dets olen Prahas. Võtan osa paarist 1100€ EPT sideevendist
- Võibolla osalen hoopis Praha GSOP-il.
- Praeguses ajakavas on isegi Belgian Poker Series Finaali. See toimub täpselt peale Prahat. Hetkel hotell veel lahtine. Loodetavasti keegi joinib minuga, nt Runnar.


Edu kõikidele OPEM meistritele :).
Enda OPEMi kuulutan täielikuks läbipõlemiseks. Polnud erilist motti mängida ühtegi turniiri, va 6max PLO-d & Highrollerit. Mõlemas tehti mulle kohutavalt liiga. Mul hea meel, et Mauri võitis Highrolleri ning Janar põhiturniiri, WP härrad!


edu laudades.

Kommentaare ei ole: