neljapäev, 1. märts 2012

EMV 2012 event #2

EMV 2012 event #2: 150€ Omaha hi-low.
Mängijaid kokku: 56

Mängisin seda formaati LIVE-s esimest korda.
Turniir oli minu jaoks suht kiire lõpuga. Ei suuda ühel laual omahat mängida, veel rohkem omaha hilo-t.
Sain aru, et seal ongi vist strateegia limpimine....cmon wtf is this shit :D.

Samas, minu esimene laud oli väga tugev. Kõik olid vanakooli Pargi regularid ja kogenud hilow mängijad. Tundsin ja teadsin, et olen laua suurim vaal.
Veiko Aava ütles hästi:"See on mäng 30+ mängijatele. Noortel netigrinderitel pole selles lööki!" - tõsi, nõustun 100%!


Anyways...lõpetasin ca 35-40 vahel.
GG Artjunov, gratz!

Event #2 PLO hilo tulemused leiad siit...



Täna õhtul kell 18.00 algab Event #3: 150€ NLHE HU. Minu esimese ringi vastaseks on Eesti üks parimaid pokkerimängijaid, Janar Kiivramees. Keeruline olukord, ma peaks mainima :D

Kommentaare ei ole: