laupäev, 11. august 2012

78 buyini




















Rahvas soovis tummist kajastust blogis, seega seda nad saavad.

Reede õhtul toimus Tartu Olympicus üks viimase aja suurimaid rahamänge.
Lauas istusid: Mina, Känd, Nugin, Henn, Henri Käsper, Emavaal ja mõned teisedki.

Emavaalast võid pikemalt lugeda siit.....

Mänguks: Dealers choice (Holdem, Omaha, Crazy Pineapple).
Limiit: 1-1€
Buyin: 50-300€

Ostsin end 300€-ga sisse ja juba esimese käega sain 150€ juurde, kui tõmbasin Emavaalale AA89s-ga tarre (Preflop allinn, tal QQ22s).
Minu stack 450€.

Laud oli pöörane, pidevalt 200€+ potid.

Istusin 430€ peal.
Mänguks Omaha.
Henri avab 5€,
Emavaal raiseb 20€ peale.
Mina callin QQTTds.
Känd raiseb allinni ca 100€.
Henri re-shoveb 500€.

Nüüd läheb huvitavaks. Ma teadsin, et Känd läheb preflop allinni, sest ta oli tildis. Ja ma teadsin, et Henri tõenäoliselt over-shoveb väga-väga lightilt.
Nii juhtuski.

Vahepeal folditi minuni ja ma läksin samuti allinni (väike gamble, kuid tean, et Henri vastu võin väga heas seisus olla + mul väga tugev käsi).

Flop: 44Jss (kaks ristit)
Turn: A (risti)
River: 2x

Mul hapu nägu ja Henri näitab: KQT3ds ning talle turnist mast.
Pot kokku natuke üle 1000€ ja ma reloadin.

Mul oli Henri käe vastu super equity, aga nagu online-mängudes viimastel kuudel: RUNNING FCKING GOOD!!! :)

Preflop: 62% favoriit
Flopi equity: 58%

Reloadisin 300€.

Läks ca 1 ring mööda, kui valiti Holdem.
EP-st limp 1€
Emavaal call 1€
Mina call 1€ (Mul AA)
Känd raiseb 6€.
Lõpuks callivad ca 3-4 inimest enne mind 6€.
Ma re-raisen 60€ peale.

Kõik foldivad Emavaalani, kes katab mind ära (mul 300€). Ta callib.

Flop: JT9ss
Flop mulle väga ei meeldi.
Emavaal chk.
Ma betin 100€, ta insta shoveb. Ma pean callima.

Emavaal näitab: Q8s , ehk flopatud rida! GG.
Turn: J
River: K

Ja istusin -600€ augus.

Reload 300€.

Pisike tildipoiss sees ja ca ühe ringi pärast olen LP ja mänguks Omaha.

EP avab 3€
Henri paneb 10€.
Mina KQ87ds (tildine), raisen 30€ peale.
Känd callib 30€,
EP läheb allinni 34€.
Henri raiseb 50€ peale.

Nüüd tuli mõtlemiskoht, et kas Henri teeb seda AA-ga või any4-ga.
Otsustasin callida olles positsioonis, kuigi pigem tuleks pot vajutada ja ässasid reppida, sest ta ise paneks ässadega toorelt otsa.

Ma call 50€,
Känd call 50€.

Mul ca 240€ taga.

Flop: 346ss
Mul gutshot + 2nd flushdraw, obv maximum, mida ma saan flopata.

Henri cbetib 125.
Ma lähen allinni ca 240€
Känd tangib pikalt ja foldib.
Henri call.

Turn: X
River: X






Henri näitab 2564 kätt, ilma flushdrawta, ehk flopatud rida + kaks paari.
Mulle mega plangud ja -900€ päev.

Olen harjunud selliste biitidega :D.
Eelmise aasta super-hiiter on obv otsa saanud ja mulle köetakse igalpool tarre: live turnadel, live cashis ja onlines.

Online mängudega on aasta VEEL plussis (ca +15k$, kuid kui samamoodi edasi läheb, siis jaanuariks tuleb vist miinus.)

Online swong on hetkel hirmsuur.
Viimase 120 000 käega olen kaotanud ca -32k$, ehk -78 BUYINI !!!!
Omaha gonna Omaha....fck my life.

Samas, paljud Eesti pokkeristaarid on kogenud sarnast swongi (Ranka, Henri72, Codecci, Mauri, Janar, Ment52, andu_andu ja kindlasti mõned teisedki). Enamus neist on kogenud ka upto -50k$ swonge.

Netis mängin Holdemit/Omahat 1-2$ lauas.
Eemaldasin 2-4 ja 3-6 enda mängunimekirjast, kuna sooviks mindseti parandada ja ennast kokku võtta, sest -32k$ swongis on kindlasti mitmete kilode eest enda vigu ja tilt-playd.


Elukutselise elu pole kerge.
Ei soovita seda kellelegi.

Lähiplaanid:
Septembri lõpus tahaks minna ca 10ks päevaks Dubaisse puhkama, shoppama ja luxuslikku linna vaatama!


Good luck to me!









































Kommentaare ei ole: