pühapäev, 2. detsember 2012

BWF - suurepärane nädal Tallinnas!

Nädal Tallinnas on jõudnud lõpule, see oli tõenäoliselt minu elu TOP3 nädalatest ever.


Teisipäeval toimus 110€ Olympic-Online Warmup:
Võitsin turniiri ning auhinnaks 1850€, karikas ning 1,7 liitrine STÖN viin.





































Kolmapäeval toimus 150€ Terminator:
Seal olin Top3 stack alates esimesest levelist, kuid lõpp läks täiesti metsa. Rahadesse ma ei jõudnud, lõpetasin 11ndana, millega ma ilmselgelt rahule ei saa jääda. Sealne esikoht teenis 2000€.




Neljapäeval toimus 150€ Omaha:
Alguses said kõik 5000 chippi ning kõigil oli üks tasuta rebuy (5000 chippi).
Esimesene stack läks Heiki Lajale, kelle vastu panime flopil nuppe. Ma olin 70:30 ees, kuid lõpetasin kaotajana.

Tegin rebuy.

Teine stack läks Henri Käsperile, kelle vastu panime preflop nuppe. Ma olin 60:40 ees, kuid taaskord lõpetasin kaotajana. Langesin turniirilt teisena.
Lisaks steikisin ühte sõpra 50:50 diiliga, kahjuks ta langes 8ndana (kuus said rahasid).
PLO turniiri võitja teenis 1600€.




Reedel toimus 350€ põhiturniir:
Kohale tuli 94 mängijat, mis on küllaltki tubli tulemus.
Esikohale 9050€.

Minu põhiturniir läks suht aiataha. Maadlesin väga halva kaardijooksuga terve turniir. Stacki ei saanud kordagi üle algstacki (30k).





Laupäeval toimus 1100€ Highrollers turniir:
Esialgu pidanuks see olema second chance, ehk "ONE RELOAD when 0 chips", kuid see muudeti "UNLIMITED RELOADS esimese viie tunni jooksul" peale!

Buyin: 1100€
Mängijaid: 18
Fond: 33 000€
Auhinnad: 14000€; 9000€; 6000€ ja 4000€




Kopeerin siia Pokkeriprode päevikusse kirjutatud kokkuvõtte:

Tänane 1100€ Highroller lõppes ülidramaatiliselt, kui:

Algstack 20k.
Mul 16k stack
Aaro ca 19k stack.

Ma SB, avan 500.
Aaro on BB, 3betib 1350,
Ma 4betin 2700,
Aaro 5bet shoveb, ma callin.

Mul: KK
Aaro: JJ

Flop: Jxx
T: x
R: x

Finito ja gigatildis.

Hiljem, peale viisakat õhtusööki ühes täitsa hubases kohas, kus kõik lasid õhtusöögi kõrvale mõned õlled, hakati plaanima diile.

Lõppudelõpuks otsustasime teha diili, mille raames klapppisime 1100€ ning ostsime sisse Paavo Korkka (220€ per nägu).

Diilis osalesid mina, Paavo, Mauri, Henri ja Lauri - 220€ per nägu ja igalühel on viiendik Paavo tuludest).
Lisaks soovis Lauri Meidla mind full-steikida 75-25 diiliga. Tehtud- TEGIN REBUY!

Lisaks tegi Henri 50:50 diili ESTPatrickuga.

Kahjuks mina, Paavo ja ESTPatrick eriti pikalt vastu ei pidanud, sest algstack oli 20k ning blindid 200-400(25).
Mina kukkusin flipiga Lauri vastu.

Tegemist on tõenäolielt kõige funnima, põnevama ja highrollerite-rikkama turniiriga Eesti ajaloos. Kui ma õigesti mäletan, siis mängijaid tuli kokku 18 ning fondiks kujunes 33 000€ !!!(14k; 9k; 6k; 4k€).

Üks Eesti edukamaid ärimehi tegi buyini ning 3 rebuyd.
NB! Lauri Meidla tegi vaid ühe rebuy !!!!
Highrollerite turniir jätkub pühapäeval.


Baltic Winter Festivali tulemused leiad siit......



Sooviksin tänada Franket, kelleta poleks see festival olnud selline nagu ta oli. Tema orgunnitud Highrollerite turniir oli lihtsalt midagi erakordset, lisaks tema poolt organiseeritud õhtusöök peenes restoranis.
Thank you Martin Franke von Zweigbergk for this memorable weekend in Tallinn, this was fucking AWESOME!







1 kommentaar:

Siim ütles ...

BWF - Big Whale Failing?