esmaspäev, 29. juuli 2013

Välismaale!

Lähikuudel on plaanis mitut kuurorti külastada ja seal pokkerit mängida.
Paar päeva tagasi broneerisin lennupiletid ja hotellid:


27.august-01.september EPT/Estrellas Barcelona
Barcelonasse sõidan suure auhinnafondi pärast. Estrellas Main Eventi garanteeritud auhinnafond on vähemalt 800 000€ (esikohale ca 180 000€!). Eelmine aasta osales 1036 mängijat ning esikoht sai 200k€.

Minu turniirid:
* Estrellas Main Event (1100€)
* NL Turbo (220€)
* Estrellas Mini (330€)
* NL Turbo (1100€)

28ndal augustil toimub Hispaania Superkarika finaal, kus mängivad FC Barcelona ja Atletico Madrid.
Toimumispaik on Camp Nou, mis on FC Barcelona koduväljak ning suurim staadion Euroopas. Tõenäoliselt on saabub vutilahingule täismaja, ehk umbes 80 000 inimest.
Ostsin kaks piletit ning vaade peaks olema selline:



















30.september-10.oktoober Marrakech Poker Open
Korra olen Marrakechis käinud ning siis jõudsin 550€-sel Main Eventil rahadesse. Seekord toimub seal natuke suurem ja tummisem festival. Vaadates ajakava, siis buyinid ja struktuurid on just mulle mõeldud!

Minu turniirid:
* Deepstack Re-entry (500€)
* WPT National Main Event (1500€)
* 6max NL (500€)

2011nda aasta seiklustest võid lugeda siit. Tookord oli meie väikses grupis ka üks TV3 reporter, kelle käe all valmis neli klippi, mida näidati TV3 Seitsmestes Uudistes (kliki siia, et näha).
Oktoobris on Marrakechis 30-35 kraadi sooja.

















06.detsember-17.detsember EPT/Eureka Praha
Kolmandat aastat järjest toimub Prahas suur pokkerifestival, mis kestab kolm nädalat. Selline üritus on iga pokkerimängija märg unenägu, sest ühte linna saabuvad Euroopa ja maailma ühed suurimad pokkeriturneed (EPT, Estrellas, WPT ja GSOP). Eelmise aasta turniirid ja tulemused leiad siit.

Minu turniirid (Minu täpne ajakava selgub novembris):
* Eureka Main Event (1100€)
* GSOP Main Event (1100€)

Kui lähikuudel läheb netis hästi, siis ma ei näe probleemi osaleda EPT Praha Main Eventil.
Eelmine aasta sai EPT Praha ME võitja 835 000€.


































Kommentaare ei ole: