laupäev, 7. märts 2009

LIVE cash

Aasta 2009 algas sellega, et panin endale 3nädalase live-cashi bloki, kuid tegelikult venis see 4 nädalaseks :).

28ndal veebruaril olime sõpradega ühe sõbranna juures ja tegime NL200 cash gamet, 1/2 blindedega, 72- ei mänginud ja struudeldamine oli lubatud.
Key-hand oli seal see, kui sõber Peep bluffis minu seti vastu, mille sain flopist.
Igastahes, sisse panin 300 EEK, väljusin 950ga.

Nädal enne seda tegime minu juures cashi, sama teema, NL200 jne. Sealt korjasin 1300 plussi, yay!!!!

Eile, 6ndal märtsil 2009, kogunesime kella 18.30ks minu juurde ja hakkasime taaskord lammutama. Alustasime 4-kesi. Mingi aeg oli meid minu kitsas toas juba 8 ning ultra high stakes ettekujutus käis täie hooga!
NIT nagu ma olen, sain tasapisi väikeste pottidega end 300 peale.
Terve aeg sai loogish nalja visatud ja lebovenda surutud, sest mingi pooleteise aasta jooksul ta polnud vist kunagi minu juurest plussiga lahkunud (HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAAHHAA :D:D).
Kuid eks ka lebovend korjas oma käed ning võitis mitu suurt potti. Kõige suurem oli vist see, kui floppi sadas: Q T x , ühel vastasel oli KJ ja teisel ja teisel KQ. Flopil maksti 35. Turnil 125, river oli 8, väike scary-card ning kõik checkisid. Lebovend näitas ässasid ning tema võidutants algas kummalise nigeeria-rahvatantsuga.....
Edaspidi kutt kägises niisama ja kujutas ette et joob õlli ja bonerdab uue Playboy peale :D.
Niipalju siis tollest dongist. Aa...seda ka, et lebovend-donkey-fish-nonshark-guy lahkus mingi 800 EEK plussiga (tegelikult tal olid varukas need ässad ;))

Mainin ära, et ise väljusin taaskord mingisuguse 1000 EEK plussiga ja key-handiks osutus antud käsi:

Olen UTG positsioonis KKga, raisen 14 peale ja SB ning BB callivad.
Flop: K 3 4 - kõik potid. (olin valmis koheselt nuppe lükkama/callima, kui keegi peaks seda tegema, sest vastas oli üks loosem vend, kui teine ruudus).
Karel lükkab allin mingi 125 vist, Peep mõtleb, kägiseb, haarab chippe ja callib selle 125 (tal jäi alles mingi 100-150). Järg jõuab minuni ja lähen allini. Ilmselgelt Peep kägiseb nüüd veel rohkem ja noh, kuna ta oli oma nuts-drawiga juba nii commitediks teinud, siis ta callis.
Ilmselgelt keegi jahtis oma A high flushdrawd, selleks oli Peep. Karel oli täiesti drawing dead oma kunniga :D. Turn ning river osutusid blank'iks ning meeletu pot minule.

Lõpetasime kell 01.00, kuni enamus olid miinustes omadega.
Ise jäin mänguga väga rahule, sest sai tehtud järjekordselt väga tight agrot ning mitu väga head readi.


Viimased 3 cashi kasum: 1000+1300+650= 2950 EEK.



Kahjuks seda videot ma ei saa siia postitada, aga soovitan kõikidel vaadata ja naerda: http://www.aegmaha.com/videos/12824






Kommentaare ei ole: