neljapäev, 19. märts 2009

Lõpuks sain Supernova Eliteks !

Sõbrad, kahjuks pean teid kurvastama, pole ma mingi Supernova Elite, hetkel olen starsis hädine Bronzestar! Pealkiri on pandud sellepärast, et Teid ullikesi siia blogisse lugema kutsuda, hehe.
Aga tegelikult keegi kasu/kahju ei saa, kuna mingisugust el24.ee reklaami ma ei müü ning muid spämm-javascripte Te ka siin ei näe.

Alustan siis 13ndast märtsist, mis oli reede. Õhtu tõotas tulla karm, kuna kaks Annelinna suurt parmu pidasid koos sünnipäeva @ Glämmis.
Toit mida pakuti oli suurepärane, jook hiilgav ja seltskond PRICELESS :D.
Õhtu lõpetasime Club Tallinnas. Kahjuks lahkusin varakult, kuna mul hakkas ilgelt sitt, ma ei tea millest, ehk üledoos snussist ?!
Pohh, see selleks. Huvitavaks alles läheb.
Kui ärkasin, siis uurisin kas sõbrad peavad afterpartyt ühe sünnipäevalapse juures (kes elab minust 2min kaugusel). Ja nii oligi, minek, obv et Selverist läbi, kerge eine+purjekas (Valge Viin)+coca. Masendav oli see, et kell oli alles 12 !
Seal oli juba suur seltskond, toimus vahetustega magamine/joomine :D.
Kui kell sai 18, olin kapsas valmis ja lendasin koju magama, hahe.
Südaöösel hellas sõber, et ma sinna tagasi tuleks, aga kohe kindlasti mitte. Läksin hoopis MSNi, kus Peep ütles:"Raix, tule pokkerit tegema :D". Kuna rahakoti vahel oli mingi 130 eeku, siis lootsin sellega toota.
Täiesti jube, kui purupurjus ma olin, 12min kõndimist möödus väga raskelt!

Pokker läks aiataha, rahakotis oli vaid 130 EEK, aga suutsin jääda -730 EEK kokku, irw. Kell 5 sain koju ning 6.30 magama, ränk!
See oli ikka nii tsaus nädalavahetus, aga noh, aasta tagasi pidas Karloss pm sama ränga kräu maha, seega midagi hullu pole.


Online pokkerist niipalju, et hetkel kolin Lucky Ace Pokerist minema. Uueks elukohaks on Pacific Poker. Tegemist on täpselt samas võrgustikus asuva pokkeritoaga nagu LuckyAce.
Miks ära kolin? Ei hakka avalikult jutustama, need kes teavad, need teavad.
Paar päeva olen olnud Pokerstarsis, teinud double-or-nothing ja 3,4$seid MTT turniire. Pm siiamaani olen breakeven. Tilt on meeletu, kuna noh, Stars on rohkem rigged kui kunagi eales. Probleem pole ainult minul vaid kogu www.pokkeriprod.com pokkerikommuunil, hehee :D.


Soovitan teil vaadata High Stakes Pokkeri uusi osasid. Igal esmaspäeval ilmub 4 uut osa.

http://pokertube.com/Movies.aspx?movie=9381


http://pokertube.com/Movies.aspx?movie=9382

http://pokertube.com/Movies.aspx?movie=9383

http://pokertube.com/Movies.aspx?movie=9384




Natukene nalja ka.
Pokernews.ee alustas koostööd Triobetiga ning nad korraldavad 300€ freerolli. Turniir on mõeldud vaid Pokernewsi kasutajatele ja foorumlastele. Koheselt hakkasid mingid Lätlased Google Translatorit kasutama ja pommistasid kõiki mingisuguste faken vigaste kirjadega minu Pokernewsi mailboxi:

1. kiri:



[Tsiteeri]
----------------Originaalsõnum----------------
Teema: Tere
Loodud: 2009-03-18 03:03
djspirit kirjutatud:

Tere Pokernews.ee sõber. Olen otsivad linnas on Tallin või Taru Ma kirjutamise parooli triobet freeroll aga näitavad, et parooli ei corret: (Miks? Kas sa mulle, palun parooli?
[/Tsiteeri]

EI ÜTLE !




2. kiri

[Tsiteeri]
----------------Originaalsõnum----------------
Teema: Ok
Loodud: 2009-03-18 03:52
djspirit kirjutatud:


sõber kuid ma juba teavad palju teha spordi mänge: (Spikker palun pasaki ütlen keegi kaugemale ja öelda, et sa ütlesid mulle, aitäh:)
[/Tsiteeri]








Palun tehke mulle selgeks, mis CRAP SEE VEEL ON :D:D:D ??!?!?!?!?


3 kommentaari:

Ranka ütles ...

See ei ole cräp! See on purjekas!

hotcocacola ütles ...

purjekas on sitaks kõva viin ikka (H):D, meie seltskond siin Tartus ainult seda lasebki + ta on soodne 64,50 @selveris, hehe

Mihkel ütles ...

no reklaam aitas. krt üldse ei mõtelnudki et pole nagu kuulnud et sa starsis niipalju tegutsed. lihtsalt insta click sellisel teemal...:P