kolmapäev, 31. märts 2010

Diiler, ära aja mind tilti!

Laupäeval käisin Olympicu 220 EEK rebuy turnal (rebuy on 100 eek). Alguses otsustasin teha standard mängu, ehk teha 2-3 rebuyd max. Mnjaaa, reaalsuses nägi see välja just selline:

Minu lauda istusid Kuco ja Trikimees. Ülejäänud olid extra-hüper-giganitid. Esimesed käed läksid rahulikult, tehti standard UTG limpe jne. Kuid peale 5ndat minutit läks hullumajaks ära. Mina, Kuco ja Trikimees hakkasime täiega lammutama. Pm iga käega allini...realoadid ja reloadid. Kahjuks oli diileriks üks brünett neiu, keda ma juba suvest saati vihkan. Kui ta kaarte jagab, siis alalõpmata saan badbeate. Kõik riverid ja turnid on hüper rigged. Seega...ilmselgelt mina ei võitnud ühtegi SHOWDOWNI !!!!!!!!!!!!!!!!! Lõpuks sai 1300 EEKu alla pandud ning final tablesse venitatud. Rahadeni ma ei jõudnud.

Edasi suundusin cashgamesse, mis lükati natuke aega tagasi käima. Ostsin sisse standard 2000ga, ehk 200 BBga (god, i love deep stack live poker). Võtan oma niti positsiooni sisse ning hakkan kätt ootama. Erilisi fishe lauas polnud va üks eriti mutta joonud parm, kes vaid reloadis :D. Läbi tema sain ka esimese duubli.
Mänguks oli holdem ning mulle jagati TT. Toimusid väiksed raised preflop ning flop avanes: JT6.
Ma check, vastane bet, mudas parm call, ma raise. Esimene vend foldib ning mudas parm küsib palju mul alles on. Siinkohal oli mul selge, et ta tahab stackide peale mängida :D. Igastahes....stackid saime sisse, ta avas käe J6o. Seega 2 paari ning teda päästsid kaks Jacki. Turn 6, seega 1 out veel juures. River blank ning Parmuleelo reloadib.

Mängiti veel mõned käed ning pulti asus just see sama diiler, kes ei sobi kaarte jagama. Ma tean, et keskajal pandi sellised kurjajuured puuriidale :D. Ilmselgelt sain kohe 2-3 ulmelist floppi, kus mul nagu on midagi ja kus nagu pole ka. Ilmselgelt sai plekk sisse pandud ja tehtud häid folde. Ning need jaotused, mil ma showdownile jõudsin, siis potid liikusid vastasele. No fuck off rsk. Juunis, kui ma 21 sain, alates tollest ajast oled sa sellist maltsa mulle kätte jaganud, et jube.

Kuna tilt suurenes iga minutiga, siis tuli midagi ette võtta. Asusin sõimama ja lärmama (esialgu küll tasakesi). Ilmselgelt Svenza ja teised pokkeri-kamraadid irnuvad :D. Diilerineiu ytleb kägisedes:"oot oot...mis sõnad?!?!?! :O" <-------- MMMMMMMMMMMMMM TILT SUURENEB :D

Jagatakse aina uusi jaotusi ning minu stack väheneb....ütlen kõva häälega üle laua:"KRT, KAS SAAB HÄID KAARTE VÕI EI SAA, SELLISE SITAGA EI SAA JU MÄNGIDA!!!!!!!!"

Lõpuks langes mu stack ca 2200 peale.
Jagati järjekordne cold jaotus, kaotasin taaskord osa enda stackist ning sõimasin diilerit :D:D:D:D. RSK SA AJAD MIND NII TILTI :D, ma teen sinust pika ülevaate enda blogis :D. Kogu laud on kõveras, hahe.

....VAIKUS.....

Vaikus enne tormi...ning Ants küsib minult:"Miks sa nii vaikseks jäid?"
Mina:"Oot, ära sega, ma mõtlen enda blogipostitusele pealkirja :D :D :D"



Mul puudub info selle kohta, kas ta loeb seda blogi või mitte, ausalt öeldes pole minu mure kah. Kuid loodetavasti see postitus eemaldab tema halva aura ning teda ootab pikk, tugev ja väga raske karmavõlg...mmmmm......



Mis veel...
Ants rebis täiega kildu Karu tütre kohta :D.....hahahaaa, õnneks midagi hullu ei juhtunud (vist).
KOKKUVÕTE:
Minu cashgame jäi -180 peale.
Turna -1300

Ilmselgelt vahel harva peab kino tegema, seekord oli minu kord. Ilmselgelt ma ei kahetse ning sellel -1480nel kroonil puudub väärtus, kui võrrelda mis huumorit seal terve öö otsa sai :D!

Järgmisel reedel lendan Tallinnasse Betfair LIVEle. Võtsin kaheks ööks hotelli @ Revalisse. Loodetavasti teen head mängu ja cashin mõnel evendil (main event, omaha & turbo) =)

Natuke huumorit




Natuke lahjemat kütet.

8 kommentaari:

Ranka ütles ...

Diilerit sõimata? WTF nagu? Tundud ka juba tüüpiline live-oss olevat, kes ajab kõik riggedi, sita jookus või diileri kaela.

asum ütles ...

Obv, et diiler on halvas jooksus süüdi. Kuidas selles üldse kahelda saab? Istud lauda, teed rinnakale blondiinile komplimendi ja voilaa, kaart jookseb või istud lauda, ajad õlle Stassi pükstele ja nagu imeväel ei tule üldse mitte midagi kätte:D

hotcocacola ütles ...

LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL @ranka & asum. Õige..õige :D

hotcocacola ütles ...

to asum: a kellega tegemist on? Uurisin su blogi...nooo irw, minu orxist võetud youtubei link + minu blog (Kuum Koka Koola) @ paremal heheeeee

asum ütles ...

Reggie olen, ma ikka varastan head paremat kui silma jääb:D

hotcocacola ütles ...

või et reggie :D, sa pead oma blogi nime muutma :D

vsiu100 ütles ...

diilerit pole mõtet sitas jooksus küll süüdistada. sa oled nagu valentin. kui talle aastatega ebasobivaks osutunud diiler lauda tuleb, siis hakkab sajatusi tulema, ei mängi pmlt ühtki kätt ja nõuab diileri vahetust :D

aga kui diiler teeb halba tööd(ärgitab actionit, annab vihjeid, teeb 4x järjest misdeali,kuna on pohmakas vms) või on klienditeenindus- ja suhtumisprobleemid, siis selle jaoks on olemas Olys eraldi blanketid, kus saad kiitust või laitust väljendada. paned diileri nime, situatsiooni, oma hinnangu ja andmed. olen kuulnud, et selliseid kliendi feedbacke võetakse väga tõsiselt seal ja soovitan seda kasutada. muidugi peab reaalne olukord olema, mitte pulli pärast. midagi ei muutu paremaks, kui ise seda ei muuda.

asum ütles ...

Tahaks ise ka sellist murekirja lugeda: "Diileril see ja too on stt karma, palun see järgmiseks korraks eemaldada".
Ma ei saa nime vahetada, sellegagi on probleeme olnud, kord helistas mingi tädi ja teatas, et kaebab mu kohtusse kui ma oma blogi postitust ei muuda-sõimasin gsm valvet. Kust krt ta mu numbri sai, sellest ei saa aru.