neljapäev, 4. märts 2010

Naabrid kuulevad tilti

Võtan 12 lauda lahti, tile mode...kõik on ideaalne.
Ning siis nuclear tilt, 1,5min jooksul lendasin 3 buyini NL100s alla....õehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh türi mis tilt! Sõiman, karjun, peksan lauda...mmmmm reality.

Läheb 30sek mööda, mul jaotus fishi vastu....hiirel saab patarei tühjaks, wtf rsk, tilt suurenes vähemalt 5 korda!!!!!!!!!!!!!!!!!Kiirelt mässan touchpadiga ning ylejäänud 11 lauda lendavad sitouti.

Hakkasin patareisid otsima. Mingi kuu tagasi ostsin duracelli 4packi...mmm no wtf, ma ei tea, kuhu karu urgu ma need toppisin. Otsin köögist, otsin magamis- ja suurestoast (samal ajal käib metsik sõim ja igale poole saatmine)...no ei leia, ma ei saa aru kuhu ma need toppisin. Otsisin oma juhtmega hiire välja.
Jätkasin mängimist...no see pole reaalne...juhtmega hiir on nagu abiratastega hiir...wtf, nii aeglane ja künklik, tramaeivõi noh, taluvõi rsk!

Olen kindel, et kui varem pole naabrid mu tiltimist kuulnud, siis seekord nad kuulsid seda kindlasti :)
Tuleb tõdeda, et selline viis tilt endast välja ajada oli väga edukas! Mängisin ilusti sessi lõpuni ja suutsin tsipakene isegi plussi jääda. Oeh.

Mulle meeldis see USA seriaal "2 Months 2 Million", kus neil oli eraldi ruum, mis oli kaetud kilega ning kuhu osteti igasuguseid asju, mida hea lõhkuda: banaanid, arbuusid, melonid, savinõud jne. Ning kui kutid lendasid tilti, läksid sinna ruumi, panid kaitseprillid pähe ning võtsid kuvaldad/pesapalli kurikad ning asusid tampima...mmmm great! Peaks ka midagi taolist välja mõtlema :)


Siin graafikul on näha see ulme sess....enda rekord sai siis tehtud, 1,5min jooksul 3bi alla...GREAT =)
Nüüd on tilt kadunud...mmm yeah.
Teinekord kui saan kiirelt paar latakat, lendan kohe sõimama :D.
Lõpu poole tuli üle pika aja üks suckout ka ära QQ vs AA, preflop allin, aga noo mis kasu sellest on kui paar hetke hiljem oli preflop allin QQ vs AQo....A maandus turni, see oli mingi 220 bigblindine pot =).

Kommentaare ei ole: