pühapäev, 20. märts 2011

August väljas!

Jah, kaevasin end selle ööga august välja- PRINTINGGGGGG MONEYZZZZZZZ!

Õhtu algas hoopis sellega, et otsustasin minna kahe sõbra sünnipäevale. Pidu toimus Tartust väljas, Ülenurmel. Kinkisin poistele kaks kilost Bacardit ja Cameli tobi :D.
Ise olin lahja peal, sest plaan oli nats tipsutada ja koju tulla, tasapisi lauad ette ja letssgooo.
Ei pea pabistama, 4 siidrit ei mõju mulle laastavalt....Pigem tekitab 4 siidrit mulle magusa une.
Aga OK, aitab mölast.

Sain kella poole 2ks koju ja alustasin sessidega.
Tänase sessi märksõnad:
* Kohtasin suurimat ürgvaala, keda eales näinud olen. Suurim bluffija ja station...no pm jah, tal oleks olnud isegi raskem buddy-transferit teha.
* PLO50 hävisin ühele tondile 3bi. Epic vastane. Kolm korda callis ta riveril mind nutsiga (alati oli raisemis võimalus!), kõik need kolm korda läksid potid spliti. Ja olukorrad polnud sellised loogilised, et ala, "ma vaid callin, ei hakka raket maksma vms".
Ning grande finale:
Käsi 1: Riverisse sain 2nd nut flushi. Lähen allinni, ta ootab viimaste sekunditeni ning callib: NUTS! <-- fu*k YOU!

Käsi 2: Mingi 5 minta hiljem kui olin ca 150bb deep, floppasin nut masti! Bet potin, ta call. Turn blank, ma pot, ta call. River pm plank, ta check, ma 3/4, ta raise, ma shove, ta timebank..........................................CALL....STRAIGHT FLUSH............avasin chati ja saatsin pikalt ***** ja tulin tulema, sest see oli liiga retarded. Olen kindel, et härra oli ajuinvaliid, tõsise 54nda astme puudega...
Kätt näed siit: http://www.pokerhand.org/?6034453

:)
:D

Anyways, need kaks sessi olid väga edukad. Sain suurest august põhimõtteliselt välja!;)




Mängitud aeg: 4,82 hrs
Käsi: 1360
Kasum: +697,24$
Kasum tunnis: +144,76$


Kell 08.21 juba....pffff, kohe magama ja loodetavasti tuleb sama magus pühapäeva õhtu... ;)

Kommentaare ei ole: