teisipäev, 22. märts 2011

Lifetime kasum ületas 30 000$ piiri!

Uurisin täna varahommikul HoldemManageri ning avastasin et minu lifetime kasum rahalaudades on ületanud esimest korda 30 000$ piiri.
Tõenäoliselt hittisin selle kuldse "juubeli" juba paar päeva tagasi.

Mis aja jooksul? HoldemManageri soetasin 1.juuni 2009, seega tulemuse olen saavutanud peaaegu 2 aastaga.




Ei hakka arutlema, kui palju ma rakebacki olen saanud, kyll aga võin öelda lisada siia enda LIVE-pokkeri tulemused.

HendomMobi andmetel olen: Eesti all time money listis 21. kohal.
Minu lifetime võidud LIVE-pokkeris on: 26 535$

Peab meeldima, või mis... (Tuletan meelde, et kasiinodesse pääsesin alles 2009nda aasta juuni keskpaigast, mil sain 21. aastaseks. Alates sellest olen olnud tulihingeline LIVE turniiride fanatt!)






Aasta 2011 cashgame hetkeseis:

Hetkel olen mänginud 64618 kätt ja rahalaudade kasum on +6543,22$.




Peab meeldima, või mis ?!?!

Kommentaare ei ole: