reede, 31. mai 2013

Trenn


Online-mängud pole see aasta kõige paremini sujunud. Mitmed kuud on lõppenud breakevenis, kuid õnneks mind päästab igakuine +3500$ (+2700€) rakebacki.

LIVE-pokker on see aasta minu jaoks piisavalt edukas edukas olnud. Kui nüüd kõik see hea run, mäng ja distsipliin jätkuks Las Vegases, siis võiks Ameerikast suurte rahapakkidega koju saabuda :D.
Vegases plaanin mängida 6-10 turniiri ning buyinid jäävad 400-1600$ (300-1200€) vahele.

LIVE-turniire olen see aasta mänginud ca 50-55 ning kiired arvutused näitavad selle aasta kasumiks ca +9100$ (+7000€).

Mai alguses ostsin Appi nimega "iGrind". See on nagu HEM, kuhu saad sisestada enda LIVE tulemused. Kahjuks graafikuid ei näe, küll aga üldist seisu (kasum/kahjum), tunnipalka jne. Selline App peaks iga LIVE-pokkerimängija telefonis olema.
Kui mu mälu mind ei peta, siis selle hind oli 0,89€.
Seega alates Mai algusest saan pidada väga täpset arvestust enda LIVE-tulemuste üle :).

Trennist niipalju, et olen oma personaaltreeneriga väga rahul!
Minu tervis paraneb, kilod langevad ja endised riided, eriti teksad ja lühikesed püksid hakkavad juba suureks jääma - WINNNNNN!!!! :D
Treeneri soovitusel tegin paar sümboolset ostu: hantlid, matt, kummipaelad ja pulsikell. Kõik need neli asja võiks iga elukutselise pokkerimängija elamisse kuuluda. Ma luban, et igausugse tildi-laviini puhul elan end nende peal välja, mitte ei lõhu 25€-seid hiiri :D.



















Kommentaare ei ole: