pühapäev, 11. aprill 2010

Venemaa Pokernewsile antud intervjuu (see on eesti keelne versioon)

10-12 sekundi ajal öeldakse mu nimeks vist Marek (või ma kuulsin valesti ?!?!), hahahaaaa :D.
Sõber ytles mulle MSNis:

Lennart says:
sa oleks pidanud samamoodi vastu panema talle
Lennart says:
"see on hea küsimus, Jekaterina..."

Tegelikult oli meil pikk jutuajamine kaadriväliselt meie mõlema pokkerielust. Hiljem kostis ka Priit Pajumaa tema kohta paar pärlikest :D.

Kui ma Main Evendilt langesin, püsti tõusin ning hakkasin esimesele korrusele minema, möödusin sellest neegertsikist uuesti. Meie vahel oli kiire conversation:

Tema:"Langesid?"
Mina:"Jah..."
Tema:"Tahad mu õlale nutta? Mu üks õlg on vaba..."

Selle peale ma ei osanud midagi kosta ning kõndisin trepist ülesse, et uurida Omaha turniiri käiku ning kas late registration mode on aktiivne :D.



Minuga tehti kaks intervjuud. Esimene oli inglise, teine eesti keeles =)


4 kommentaari:

Kertu Jukkum ütles ...

Nüüd ja alati! MAREK

rohelinekonn ütles ...

pekkar miks sul alati üks ja sama särk seljas on

hotcocacola ütles ...

mitte alati, vaid siis kui kaamera taha satun, siis mul see sama luckbox shirt

rohelinekonn ütles ...

just vaatasin et miks alati see särk on kui kuskil oled