neljapäev, 15. aprill 2010

Kümme !!

Online cashgame on olnud edukas. Vahepeal oli +1,3k$ tõus, siis -450$ langus.
Codecciga tegime väikse beti:

Btw, keegi motivatsiooni betti tahab teha, teie $50 minu $250 vastu, et suudan selle nädala lõpuks vaadata kokku 7 coaching videot ja mängida 7000 NLHE HU midstakes ($2/$4 kuni $5/$10) kätt? Siiani vaadatud 1 video ja mängitud 797 kätt.



Olin nõus panema 50$ enda poolt, kui ta teeb ära. Aga ilmselgelt järgmisel õhtul ta küsis, et kas tahan teha kiirmenetlust, ala annab kohe 50$, kuna tal läks arvuti katki. Olin nõus (EASY MONEY :D)

Nädala alguses helistas mulle Eesti meister LIVE pokkeris, Paavo Korkka isiklikult, et davai, kolmapäeval tuleb ta Tartusse ning paneme Olympicus cash gamei käima. Tema poolt vaalad, minu poolt huumor, davai diil.
Sain just mängult koju. Kasum kesised 750 EEK, oleks olnud kindlasti suurem, aga mul oli üks suur pot Paavo vastu, kus ma ei suutnud boardil K6365 boardil maha panna AK-d. Ta näitas Q6 :). Ilusti andsin 800 ära...mmm
Riveris tegin checki ning ta ladus 400 ette...kägisesin ja teadsin, et ta teab, et mul on käsi, seega ta panustab. Kurat küll....major leak...pean fixima neid. Kurattttttt ma ju tean, et tal on seal kas flush or trips. Fishe käis mühinal. Alguses toodi mingi blackjacki kunn lauda, kes oli mudakastis. Kutt ei teadnud reegleidki ladus vaid bet-bet-calle-reraise alline :D. Alguses hävis mingi 1500 EEK, aga ta teadis, KUIDAS DEPONEERIDA :D. Lajatas vaid 1000 EEKuseid BRICKE lauda.
A kutt ei jaganud biiti ning vaatas oma kaarte nii et kõik teised nägid. SEe ei meeldinud diilerile ning kohale kutsuti pit. Pit-Vilku pani kohe sõna maksma et, davai, sinuga on finiito, et tee viimased 3 kätt ning siis võid blackjacki tulla (rsk Vilku, nüüdsest on su karmavõlg ikka meeletu....mmm). Pm fish kaotas ühe käe ning viimasega tõmbas 3500 EEK poti, kui läks topsetiga sisse, vaalapoiss-Janek pani allini nuts reaga, sama tegi soomeugri-Paavo. Kyll aga river paardus ning Bläki-Fish scoopis kogu poti, hahaaaaa.....
Pafka langes sügavasse tilti. Svenza hõõrus veel soola haavale, et:"Tra sa oled nii fish, kuda sa paned seal nuppe nuts reaga :D"

Uustulnuk lendas blacki lauda, tõmmati seal konkreetselt bustosse (sinna mattis ta vähemalt 10k).

Meil oli rahulik sumin kella 05.00ni.
Aa...Enne ja peale cashitamist tegime 5-6 kesi veel 50 EEK flipi avatud kaartidega @holdemis. Obv et esimese võitsin, hittides flopist kaks paari :D. Teise flipiga sai juba rohkem kino:

Mul: KT
Svenza: T8
Vaalapoiss-Janek: 78


Flop: 887.

Svenza karjub:"JEeeeeeeeeeee ejejejeeeeeee"
Emavaal teeb reload karjumise:"Oot oot sa ei näe mis mul on we....flopped full house, NUTS...JEeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
Svenza:"Traaaaaaaaa....KÜMME, KÜMME, TURNI KÜMME!!!!!!!!!!!!!"

Turn: 10 !!!!!!!!!!

Svenza särab ja naerab :D, olemas, scoop motherfuckers.
Vaalapoiss-Janek sügavas deprekas.
Mina võtan sõna:"Oot oot...riverisse 10 ja saame spliti!"
Svenza:"Ära kujuta ette, 1 oudist riverit ei saa tulla!!!!!!!!!"

River: 10 !!!!!

HAHAHAAAAAa kogu ülemine saal naerab ja irnub :D. Svenza kassib täiega. Siis ytlesin, et:"Oot...vaata emavaala, see vend sai korraliku badbeadi :D"
Mõlemad Svenzaga pidime maha kukkuma naerukrampidega :D. Igastahes, splitisime flipi ning tulime koju.

Fakt on see, et nüüdsest hakkab igakord enne JA pärast cashitamist flippe olema (miks mitte mängu keskel, sest laud ja ülemine osakond elavneb meeletult!)


ööd





Väike tillernips träxxx:

Kommentaare ei ole: