pühapäev, 27. juuni 2010

Gamble

Olin jaanide ajal pm 3 päeva pokkerist eemal. Koju jõudes oli mindset nii paigas kui veel olla sai. Meeletu isu oli multitableda...

Viimased päevad olen juuni cashgamei kahjumi tasa teinud ning pea samapalju plussi :).
Olen pea +2k$ ülesse liikunud, krdi hea tunne on.

Suurimaid beate võib näha minu Pokkeriprod.comi päevikus.
Ok, see selleks.

Enne jalka MMi tegin mõnesaja daalased panused. Ilmselgelt suurimad kombod läksid aiataha. Ennustasin alagrupivõitjaid, obv et Itaalia vedas mind alt :).
Täna on asjad eriti hullud. Cashgamei ilus pluss ning Argentiina super mäng (vähemalt esimene poolaeg) innustas mind tegema väikseid sidebette:

Bet:
Minu 50$ sinu 40$ vastu, et Argentiina jõuab kaugemale, kui sinu poolt pakutav riik.

näide: Valid Brasiilia. Brasiilia võidab MMi ära ning shipin sulle 50$. Küll aga kui Argentiina jõuab kaugemale (edestab) kui sinu poolt pakutav riik (nt Brasiilia), siis sina shipid mulle 40$.

info: Piisab sellest, kui nt Brasiilia jõuab poolfinaali ning Argentiina hävib veerandfinaalis. Kui mõlemad peaksid lõpetama oma turniiri sama kaugel, nt veerandfinaalis, siis on nö split pot, ehk keegi ei kanna mingit plekki.

Leidsin kiirelt 3 inimest/pokkeriprode kasutajat, kellega väike sidebet teha :)

sm112 @ Brasiilia
kivisaba @ Saksamaa
svenza @ Hispaania

Kommentaare ei ole: