teisipäev, 8. juuni 2010

Minu elu kõige haigem sess

Limiit: NL200
Tase: Sitt
Kaardijooks: ******
-7bi alla EV ühe sessiga NL200s....for fuck sakes, konkreetselt KÕIK...KÕIK asjad tõmmati ära.
Preflop allinid KK vs QQ (saab masti) ning AA vs AKo (saab kah masti)
NL200 isu läks ära ja suundun tagasi NL100sse. Kuu on pm 0s nüüd taaskord.
Mix Pacificus olen? Sest lauad on vaalased ja natuke parem on tableselectida.
9ndast juunist lähen taaskord OOsse shotte võtma. Seal algab Million Dollar World Cup kampaania, kus hakkavad peened summad liikuma :)

Siin siis see kurikuulus eriti peen sess. Lihtsalt karp jäi lahti. Nüüdsest olen vist kõike näinud.

NB! Heleroheline tähendab EV joont, ehk kui palju ma oleks pidanud võitma/kaotama sessiga, see näitab 0$i, st seda et 1400$ eest tõmmati mu vastu :)







edit:

Tõstame natuke tuju :D. Tänud Kristjanile, kes ajas mu tildi minema :D:D



2 kommentaari:

Unknown ütles ...

jumalauta milline rigged pask!

btw: sa NL50 HU 2table video ei sooviks teha?

hotcocacola ütles ...

pole HU spets :), küsi Janar Kiivramehelt, äkki tema teeb