neljapäev, 10. juuni 2010

Karmavõlad aka Raix kanjoni vastu

Mind on tabanud epic kaardijooks. Loodetavasti karmavõlad saavad tasutud Baltic Festivali ajal..
Tänasest mängisin taas OOs. Omaha oli nice, kuid nii kui vaatad, jess graafik tõuseb taas...siis kohe kiirelt lendab kõik kanjonisse :)
Holdem oli sama peen, kui Pacis (miinus, miinus, miinus)



Kuna ma pole eriline EV jone fänn, siis sellest ma siin sõna ei võta, kuigi jah...kõik on paigast.
Kyll aga...Nonshowdowni joon on hetkel -366$ peal, mis on suhteliselt super tulemus :)

Tänasest lähen limiidist alla. Ma ei näe mõtet kaotada raha, kui jooksen nii halvasti. Ma paneks nagu nigeerlastega kuskil 3000 meetri takistusjooksus võidu...

Tere tulemast NL50 & PLO50 :) (vähemalt Baltic Festivalini või selle lõpuni).

Mõtted ongi juba Baltic Festivali peal. Kui peaksin failima Main Evendil, siis võtan osa Terminaatorist, mille buyin on 440€, aga mille pileti ma sain FPP Racelt.
Kui sinna ei jõua, siis regan end Turbo evendile (110€ + 1rb).

Kui keegi soovib minu osakuid osta, siis saate seda teha @ Chip Me Upis




Kommentaare ei ole: