kolmapäev, 19. oktoober 2011

Swong

Peale suurt hiiterit tuleb swong. Tänane päev oli katastroof, aga olen rahul enda mänguga.
Sain rohkelt coolereid, eriti 3-4b potis flopata set ning vastas on kõrgem set või rida.
PLO400s hävisin 4 buyini.





Ei ole hullu. Kohe magama ja homme on uus päev. Päris kuu lõpuni ma mängida ei saa, sest juba reedel lähen ära Tallinnasse ning 27ndal lendan Iirimaale.

Olen muutnud veidikene enda plaane. Tõenäoliselt peale Iirimaad tulen tagasi Eestisse ning Viini Deepstack turniiri jätan hoopis vahele.
Põhjus? Ei tea, tunnen et see ei paku mulle PRAEGUSEL hetkel huvi + üksinda Viinis ringi kolada on igaaawww...

Suured lootused on mul senimaani Unibet Open Riiaga.

Btw, lisasin enda mängukavasse GSOP Praha, mis toimub 7-12. detsember, ehk nädal peale UO Riiat. Sealne 1500$ Main Event tundub olevat väga magus.

Üritan teha suurepärase oktoobri ja novembri onlines :). Kui nii, siis maybe uuel aastal lisan mõned kallimad turniirid enda mängukavva.

Üks unistus oleks pääseda PCA-le, ehk Bahamadele @ jaanuaris.

PS! Mul on tunne, et Iirimaal tahab tulla!

Kommentaare ei ole: