laupäev, 15. oktoober 2011

Uurimistöö

Nädalalõpu veetsin Tallinnas. Mängisin Olympic Poker Club vs All-Linn HU turniiri, mis läks suht aiataha.

Reedel toimus OOPS.
Lauas purjus soomlane, kellele meeldib mängida palju käsi.
Blindid 150-300, minu stack ca 8800. Leian UTGst TT. Avan 800. Purjus soomlane on BB ning callib.
Flop 945 rainbow. Ta alati donkas/cbettis potsize panuseid ning ma olin tunnike oodanud, et saaks lõpuks käe tema vastu. Anyways, ta panustas välja 1500, ma shovesin ca 8000, ta lükkab insta oma chipivirna üle joone ning näitab 45o, ehk flopatud kaks paari- Yeap, fuck my life.

Laupäeva varahommikul otsustasin sõita bussiga ära Tartusse. See oli mulle väga raske katsumus, sest selliseid otsi ma tavaliselt bussiga ei sõida. Eelistan rongi või lennukit (olen mugav inimene).

Bussis olles mõtlesin rohkelt oma PLO400-600-1000 shottidele. Mul juba noorest saati olnud eesmärk:"Ooo..jaaa...tahaks olla võitev PLO1000 regular, siis saaks enda tuleviku ära kindlustada ning suurte tulemuste puhul EPT-sid külastada".

Peale selle, Paavo utsitab mind koguaeg tagant, et:"Noh, kuna PLO1k rexix hakkad. Mulle väga meeldiks, kui mu sõbrad rikkurid oleks...lol" - :D

Täna alustan väikest uurimustööd PLO600-1000s. Märgistan vastaseid, alustan laudu (a mängu ei tee) ja vaatan kas saaksin üldse actionit ning mis tegelased seal on. Jutt käib nii HU, kui ka uutest 6max laudadest. Uute laudade tegemine on lõbus, eriti kui need on eurolauad. Vähemalt PLO200s on eurolauad on über-fishised..

Mõnel lugejal vb tekib küsimus, aga PLO400? Jah, ka selle limiidi kohta teen ka eeltööd.
Vb parimal juhul teen eeltööd kuni PLO2000ni välja. PLO2k-d oleks hea mängida sellepärast, et panused on suht sarnased PLO200-le, lihtsalt üks 0 on alati rohkem mängus.
Aga teades seda, et olen bankroll nit, siis PLO2k on hetkel veel liig, samas eks näis mis tulevik toob.

Praegu olen kanda kinnitanud PLO200s ja saan siin hakkama- NO PROBLEMO.
Sellel aastal olen mänginud 55k kätt PLO200s, winratega 17,87.

Tundub ebareaalselt kõrge winrate? Ei, sest sellelest 37500 kätt on headsupis mängitud, winratega 22,35.
See on juba suht standard PLO200hu regularite winrate, eriti kui arvestada käte arvu (37,5k).
6maxis seega 17500 kätt ning winrate 8,25. Käte sample on väike, kuid winrate täitsa OK.
Olen teinud rohkelt tableselecti & bumhuntingut.

Ciaaooo

Kommentaare ei ole: