laupäev, 7. juuni 2008

6. juuni 2008 - reede

Kuna neljapäeval sai täiega joodud, atis käidud ning endale uue telefoni leitud, siis oli vaja kindlasti päeval edasi remontida (edasi juua- et oleks kergem- hahe :D)
Läksin MSNi ning mida ma nägin, herr Parik (triobetis: Kparik) tuli jutustama, et ma tema juurde läheks. Eks kõik teavad, et kui Parik enda juurde kedagi kutsub, siis läheb suuremaks joomiseks- hahe.
Tegelikult oli ta plaan järgmine:
1. mina lähen tema juurdE
2. jagame eilse atlantise muljeid
3. ootame taavot
4. lendame poodi ÕLLEDE JÄRELE !!
5. lähme kanali äärde remontima

Mõeldud tehtud...jeee :D

Õhtul:

Nagu juba viimastel reedetel kombeks, tuleb teha jõhkrat lammutamist trios. Väljas ei viitsi passida ning kangema alko isu pole ka.
Istusin maha NL50 laudadesse (4 korraga).
Tahtsin teha ainult sellist mängu, kus mängin vaid premium-hände. Kuid selle mänguga on üks suur miinus. Pidevalt peab ootama oma käsi...see on veits masendav ja igav :D.
Algus oli hea, kiirelt sai tehtud 100$st 210$, kuid lõpuks hävisin ikka...lõpetasin 120$ peal.
Kell 00.00 kerisin ära magama, sest meeletu väsimus oli peal ning teadsin, et kui jätkan NL50s, siis kogu mu bankroll lendab skandinaavia pededele. Mõeldud-tehtud, lendasin linade vahele.
Kuigi enne magama minekut tuli suur isu teha 10+1$ HU (heads-up). Õnnex ma ei teinud.
Postitan siia päeva parima suckoudi.: http://imageupload.com/out.php/i126530_QQ100.jpg



Kommentaare ei ole: