esmaspäev, 1. juuni 2009

Adreka pauk!

See nädal on olnud ulme!
See, et viimaste päevadega mu bankroll vaid kahanes, sest ei suuda ületada downswingi, tekitas suurt stressi, vip-pilet Bustolandi oli suht lähedal.
Mängitud on PLO25-PLO50, mõni käsi NLHE25 kah.


Pühapäeval tegin suure turniiripäeva.
Alustuseks mõned MTT-d @ Pokerstarsis, kui 8,8$ Omaha turnal cashisin ja sain närused 16$. Teistel rebuykatel failisin, samuti 109$ 15 000$GTD turnal, kus kõik läx hästi, aga viimistlus jäi katki.

Õhtul ootas mind ees 2000 FPP Turbo Takedown, kus oli 30 000 osalejat!
Sain 629nda koha ja 190$, jee. Esimene õnnestumine.



Samal ajal tuli MSNis Peep rääkima, et Pacificus uued turniirid ja et ma ka õhtusel 50+5 frez. 25 000$ GTD turniirilt osa võtaks.
Muidu ma selliseid ulme summasid ei kuluta, aga kuna tunne oli hea ja turniiriformaat oli 6-max!, siis convertisin punktid ja võtsin Pacificust raha (kuna sealsed rahad kandsin kõik välja).
Kokkuvõtvalt: 4. koht, 1920$ auhinnaks ning 6h 25h müttamist kuni esmaspäeva varahommikuni.





Natukene täpsem ja pikem ülevaade sellel lehel: Pokkeriprod.com

Mul on tunne, et kolin vist Pacificusse tagasi. Pokerstarsis istub mulle vaid ideaalne software, aga rsk....Pacificus on ikka parem olnud.
Lõpetuseks tahaks tänada Pola, Andrekut, Raini ja Argot. Polat, kes railis minu kannatusi 25 000$ Guaranteel ning Raini ja Arxi, kes on minu blogi suurimad fännid. Andrek on lihtsalt fish kes jälgib mu tegemisi :D :D

Kahe nädala pärast saan 21 ning olen Olympsi kõlbulik, yay!

2 kommentaari:

Karukas ütles ...

sa jooksed 10buy inni üle oma EV ja nurised?

hotcocacola ütles ...

peab nurisema