reede, 19. märts 2010

Eelajalooline emavaal

Viimastel päevadel olen võtnud väiksed shotid taas NL200s. Limiit on põnev ja huvitav, kuna terve aeg jälgin ning keskendun.
NL50-100ga pole sellist metsikut keskendumist ammu olnud =).
Praegu lähen NL200s nippet-näppet hästi, mõned buyinid plussis. Tänu sellele tõuseb ka kuu profit märgatavalt (tuletan meelde, et olen looderdanud pea terve kuu).

Kolmapäeval käisin cashi mängimas.
Esimene pitstop oli Park hotellis, kus oli kolm lauda, 1/2 ning 2x 2/4.
Kuna mulle meeldib LIVEs deep stack mäng, siis ostsin end 200 BBga sisse, ehk 800 EEKuga. Teised sumistasid 300-400 peal, hehe.
Alustasin agresiivset mängu, suurte 3bettide ja mitmete barrelitega. Sain stacki pm 1000 peale ning siis oli üks huvitav käsi ühe väriseva noore kuti vastu, kelle vastu oli mul nii kuldne read, et jube :D (siinkohal ei hakka seda igaks juhuks ytlema).
Igastahes...preflop raisesin 4x (kuigi teadsin, et vahet pole palju panen, kutid callivad enivei..limp call or raise/call oli kõikidel 100%, lol) hoides käes 72o (ning seven-deuce gamet me ei mänginud!). Nooruk callib, flop täiesti mööda, mingisugune Q high. Kütan 3/4 potist, ta mõtleb ja callib (juba see flopi mõtlemine oli kindel tell, et midagi suurt tal pole). Turn blank, ta check, ma bet, ta kägiseb ja callib. River taas blank, ta mõtleb väga väga väga pikalt....küsin, et kas checkisid, ta vastas :"Ei, veel mitte". Lõpuks ytleb check, peale mingit 1minutit (obv, et tal pole mitte midagi erilist va vb 1 paari :D). Mina lajatan insta nuppe, ehk tal oli mingi 170 alles (pot oli selleks ajaks mingi 280-325 kandis). Ta kägiseb paar sekki ja foldib, obv näitan "nutsi" ja kõik lauataga naeravad :D:D.
Kokkuvõttes sain stacki duublisse löödud seal ning 1600ga välja tuldud.


Kell sai 00.00 ning liikusime Olympsi, kus avasime kiirelt 10-10 blindidega cashi laua. Seekord oli laud natukene raskem, kuna lauas oli vaid 1 mudakastis venelane, kes ei saanud üldse aru mis toimub :D. Lendasin sisse 2000ga nagu tavaliselt. Peale kahte tundi istumist oli mu stack 1500 peal, olin võitnud vist 2 jaotust, lol. Kaotatud raha, ehk 500 eeku tuli preflop callidest, raisedest või limpidest...ning obv, kõik flopid olid kapitaalselt nii mööda, kui veel olla saab. Obv ma ei hakka cbettima, kui minuga koos on 4-5 venda jaotuses :D.
Lõpuks tuli esimene suur hetk, mil Paavo (Tervitused Eesti meistrile :)) küttis EP-lt 60 peale ATga. Button callib sama teen ka mina SB-lt A3s-ga. Tavaliselt ma ei mängi never sellist kätt Tartu Olympsis, sest ma tean, et on 100% paremaid kohti, kus saab raha mängijatelt kätte (Omaha või siis holdemi top10 käed). Aga kuna mul oli juba pikem stress...ala 3h passitud ning vaid kuivand, siis tegin saatusliku calli.
Flop 10 4 3 , kaks potit, ehk mulle low-paar + nut flush draw. Checkin, Paavo raiub mingi 150. Button foldib, ma kütan 500 peale. Paavo läheb sekundiga allini, ma vaatan igaksjuhuks oma kaardid veel üle ja callin sekundiga. Selliseid asju ei panda enivei maha. Kahjuks oli Paavo stack kah mingi 1500+, ehk kattis minu ära. Turn ja river blank ning mul tilt:"TRAAAA KUDA TA ÄRA EI TULNUD, VÕIMATU JU :D". OK, rebuy, seekord 1000 eest, kuna ma ei võtnud rohkem sula kaasa ja ma ei viitsi automaati never minna. Tiksusime seal tasakesi, jutt jooksis...st killud lendasid Minu, Siimu ja Paavo poolt...jubejube:D (meenutused 69-le :D:D). Igastahes, lauafish asus minust paremal pool. Selle kiilaka vaala nimi oli Jaanek or Janek, wateva. Kutt istus pidevalt oma 1k stacki kandis (+- 400 pidevalt). Mängis ca 100% käsi ja koguaeg vandus, kui foldis...sest oleks alati hittinud nutsi...blablabla...
Ning minu viimane käsi. Mänguks holdem ning olen UTGs AQs. Limbin sisse, kuna tean, et 100% tuleb raise, mille peale ma panen obv otsa. Paavo raises MPlt 60 eek vms, 2 calli sh Vaal-Janek, peale mida mina kütan 310 peale. Paavo mõtleb, kägiseb ja foldib, seda teevad kõik peale Vaalapoiss-Janeku, kes otsustab peale LIMPI (mis oli 60 eeku) allini minna!!!!!!!!!!!!!!! NO MIDA ***** ?!?!?!?! AUSALT, WTF RSK....Minu stack oli selleks ajaks 1000 kandis ning noo ma ei tea....mõtlesin, et see ei saa väga reaalne olla, kas madal poket 55-88 or JJ või tõesti raiub mingi pasaga aka AT. Igastahes, premium käe ma teda ei pannud never. Otsutasin callida. Flop Jxx, turn x (teine risti ning mul tekkis flushdraw), river x, mina abi ei saanud. Hüäänipoiss...pff sorry, Vaalapoiss-Janek näitab KJo ning särab nagu oleks Miss Venezuelat saaginud, fuck off. Peale seda saatsin kõik korralikult v***u, emavaalale ytlesin:"Tra, sa oled ikka selline fish, fuck off".

Võtsin oma snussi ja mp3mängija ning panin kiirelt ajama. Kogu saal oli suht vait ja vaatas, et wtf mis toimub. Tegelt ainuke hea asi oligi see, et sain kõik toorelt sinna samusesse saata...mmmm good old swearing (H).

Mis seal ikka, alati ei saa luckbox õlitatud olla. Ning tänu Vaalapoiss-Janekule/tele elatun mina pokkerist...lihtsalt seekord luckboxis ta väga väga palju (kaastunded Siimule :D)

Kokkuvõte: Cashis olin ikka meeletult card-dead...jube lausa. Sama oli Paavoga. Ise ühtegi suurt pott vist ei võitnudki, pff....aga peale cashi lendasin kiirelt koju ja..jaa...jaaa...kes teab, see teab ;). Oly cashis jäin -3k seega õhtu total -2,2k.


Varsti plaanin minna Swedpanka or SEBi, teha uus pangakaart, mida hakkan kasutama LIVE bankroll-kaardina, ehk sealset raha kasutan vaid LIVE mängudes :). Tõenäoliselt lükkan sinna 10 000 - 20 000 eeku peale ja läheb...lähebbbbb (kuigi usun et 10 000st piisab)


Ning nüüd....



SALSA....

TANGo...



Kommentaare ei ole: