reede, 22. oktoober 2010

Üüüüüüüüber tilt

Viimasel ajal väga edukalt PLOd mänginud. Limiidiks PLO50. Multin mingi 4-6 lauaga.
Mõned hetked tagasi tabas mind meeletu tilt. Vastane on täielik tohman, kes sessi alguses üllatas mind oma liigutusega selles käes:

1.) http://www.pokerhand.org/?5759489

Minu riveri call on tema vastu suht standard seal, sest tihtipeale fishid betivad seal potte bluffiga. Neil on harva seal parem käsi set+. Peale selle, seti oleks ta juba flopil või turnil raisenud. Väike tilt, kui vaadata, et vend callis kaks streeti gutshotiga....no for fuck sakes.


Sain stacki taaskord ülesse kuniks....

2.) http://www.pokerhand.org/?5759495

Teadsin, et tal pole rida, sest reaga ta ei panustaks seal 1/2 poti!!!!!!!!. TA tulistab ja shoveb seal AAxx (mastiga) vb isegi 2 paariga. Tegemist oli ikka hüper teravaalaga kellele meeldis maksta ja maksta :)





Kui vaadata mõlemat minu kätt preflop, siis tegemist on ikka rääbistega. Küll aga esimeses käes olin ma BB ja checkisin.
Teise käe oleks vabalt võinud foldida, kuid ma ei saa. Preflop sellisest positsioonist avan alati antud kätega. Avang oli küll minraise, aga see aitab olla agresiivne blindide suhtes (sealt tuleb ju rohkelt raha). Mind raiseti ja sain oddsid callida + mul oli button. No ma ei tea, vb oleks pidanud ta raisei peale foldima?!?! Ausalt, ei tea, ei oska öelda. Küll, aga no **** mis rigged ipokeri runnerid..


kergem hakkas :D


Samas, need olid minu sessi ainukesed 2 suurt potti mis kaotasin....sess täpselt -1bi. Türi noh.
cya

Kommentaare ei ole: