laupäev, 25. detsember 2010

Jooksen hästi

Lihtsalt rõve!
Paljud ei tea, kui halvasti ma viimasel ajal jooksnud olnud. Olen kindel, kui nad ise kogeks sama sitta jooksu ja pidevaid setuppe, siis paljud läheks hulluks ja tiltaks oma bankrolli enamjaolt maha.

Tihtipeale kaob mänguisu, sest kui päevast-päeva jooksed alla EV (sry, ma pean seda mainima :D) ja coolerdad...siis no ei saa ju seda mänguisu olla, mitte kuskil.

Kuu cash tänasega taaskord mitme buyinilises miinuses. Aga no ma ei anna alla, sest tean et lauad on meeletult kalased ning pikemas perpektiivis ma võtan kalakeste söögiraha ära.
Suurt tuge ja motti annab minu 6max cashgame iidol- ESTPatrick. Tema rahustav jutt tõmbab mindseti paika. Tema videod shallow stack laudades- LIHTSALT KULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kohe vaatan tema 30minutilise sessi läbi ning ise alustan uut.
Tahaks ennast Olympic-Onlines jooksma saada, aga no tundub et see on täiesti võimatu. Lihtsalt über sick.

Ka LIVE mängus runnin über halvasti. Täna käisin 330 EEK Randomized bountys turniiril. Algstack 3000.
Esimest jaotust ma ei mänginud. Teises isoleerisin kahte limpijat ja sain poti. Kolmandas sama lugu ja sain väikse poti.
Neljas jaotus: Tuleb limp, ma ison 64s-ga. Flopi vaatasime 3 kesi.
Flop: 785 rainbow. Vaalapoiss-Janek kütab ca 350sesse potti 250. Vahepealne mängija foldib. Ma raisen 650 peale.
Janek shoveb. Ma vaatan korra kaarte, loen tugeva häälega ette: 45678, jah, rida, call!
Janek näitab 69, ehk flopatud nuts rida, mul second nuts. Turnist sain veel masti draw, aga riverisse blank.

Kõige nõmedam on muidugi see, et sai ennast linna liigutatud 4ks jaotuseks, läbi suurte hangede....no for fuck sakes :D.

cya

Kommentaare ei ole: