pühapäev, 19. juuni 2011

Suurturniirid suvel- minu elu!



23-26. juuni - Marrakech Deepstack Open
Buyin: 550€
Eeldatav auhinnafond: ca 200 000€
Eeldatav esikoht: ca 38 000€
2010 tulemused: kliki siia...


2-3. juuli - Pärnu Meistrivõistlused
Buyin: 100€
Eeldatav auhinnafond: 20 000€
Eeldatav esikoht: 4000€
2010 tulemused: -


2-7. august - EPT Tallinn Main Event
Buyin: 4250€
Eeldatav auhinnafond: ca 1 600 000€
Eeldatav esikoht: ca 400 000€
2010 tulemused: kliki siia...




See aasta on alanud super hästi. Vähemalt ühel turniiril peab tulema korralik tulemus (cashimine!). Igat turniiri lähen võitma, eriti Marrakechi Deepstack Openit, sest sealne 500 big-blindine algstack ja struktuur on mulle loodud.
Nagu ajakavast näha, siis EPT Tallinn on neist viimane, seega enne suurt etendust on vaja end soojaks grindida. Äkki olen mina esimene eestlane, kes jõuab EPT Main Evendi finaallauda? Miks mitte!
Pärnu MV tase on neist kolmest kindlasti kõige nõrgem. Samas saja eurost turniiri on raskem mängida. Mindset on paigast ära (loe: ei suuda nii odaval turniiril enda parimat mängu teha).

Eks näis, mis juhtuma hakkab.
See aasta on LIVE turniirivõite ca 220 000 EEK eest. Äkki sügisest ületan miljoni piiri...

Esmaspäeva õhtul tahaks teha esimese sissekande Maroko pinnalt. Loodetavasti meie luksuslik 5-tärnine Kenzi Farah'i hotell pakub meile kvaliteetset interneti...



Tsau ja palju edu mulle!