esmaspäev, 1. august 2011

EPT Tallinn 2011

Täna õhtul kell 21.00 alab 330€ Turbo holdemi kõrvalturniir.
Ma ei oska öelda, kas antud turniirist tehakse ülekannet või ei, kuid edu korral kajastan enda tulemusi Pokernewsis.

edit: Herlio lubas kajastada turboturniiri eda Twitteris. Rohkem infot leiad siit...


Põhiturniiri ülekannet saab lugeda siit: http://ee.pokernews.com/live-reporting/2011-pokerstars-com-ept-tallinn/main-event/



1 kommentaar:

E ütles ...

Tere! Kas teil oleks võimalik mulle õpetada selgeks pokkeri mäng ja leida paar head netilehte, kus mängida. Olen 30 aastane naisterahvas Tartust ja mul väike poeg. Olen üksiema, ei joo, ei suitseta. Meie pilte: http://roven-est.blogspot.com/ Tahan natuke kätt proovida ja loodan võita. Tahan olla veel kodus aastakses pojaga peale vanemahüvitise lõppemist. Umbes 10 tuhat eurot aasta jooksul jooksvalt koguda võita on eesmärk. Kas saate aidata, jagada mõtteid ideid?
Või võiks ka nii, et annan teile raha ja te võidate sellega, siis võiksite ka aidata mind nii. Ette tänades, Eleri.
Email : eleri22@hotmail.com