kolmapäev, 29. veebruar 2012

EMV 2012 event #1

EMV 2012 event #1: 75€ segapaarismäng.
Mängijaid kokku: 94 (47 paari)

Oma mängukaaslaseks valisin Mirjam Jalaku, kes on minuarust väga andekas naismängija. Mulle meeldib tema tight-agro stiil.

Anyways, kohe teisest levelist alates olime top5 stäkk ja seda kuni kahe lauani. Vahepeal oli väike mõõn, kuid finaallauas saime mingi hetk isegi chipliidriteks.

Ma arvan, et meie mängu võtmekäeks sai jaotus, kui CO-st avasin minraisega K9s. Vakra BB-l tankis üsna kaua ja callis. Flop T94r. Ta chk, ma chk. Turn 2. Ta panustab pool potti, ma call. River 7, ta chk, ma chkin järgi, sest kõhtutunne ütles, et check-back on good. Vakra näitas T8o. See oli üsnagi suur pott ja me jäime shordiks.

Lõpus olime suht microstäkk, kuid õnneks varastasin 3x jutti any2ga.
Viimaseks käeks osutus KJo. Shovesin ja sain calli Wilderhaasi tiimilt (tema naiselt). Arvasin juba, et olen suht surnud või tõmban kolme outi, kuid reaalsuses oli meil flip, neil TT !
Kahjuks maha sadasid blangud ja Jalak-Aasmaa combodrawTIIM saadeti railijate hulka.

Auhinnaraha: 255€

Selle aasta EMV on saanud väga hea stardi. Pole midagi paremat kui alustada festivali cashimise ja finaallauaga!

Kiidusõnav Viira-Vakra tiimile. Olite terve turniiri vältel tugevad ja näitasite head mängu! Tõenäoliselt nende tulemus tekitab meedias suurt kära ja lähiajal on oodata väikest buumi noorte mängurite seas...:D

Eilsed tulemused leiad siit...



(Foto: Pokernews Eesti )

Kommentaare ei ole: