kolmapäev, 25. aprill 2012

110$ sideevent @ GSOP Punta Cana

Algstack 8000.
Blindid: 30mins

Esimene laud tundub fun, paremal käel mingi LAG, kes konkreetselt n***** kõiki.
Sain oma stacki kiirelt 13k peale, siis 15k, 18k. Ei midagi erilist, lihtsalt 3bet ja cbet ning easy print.

Esimene tagasilöök tuli 100-200 blindide juures, kui skandist UTG+1 (6k stackiga) pani 600.
Ma BB ja 9c 8c, ma callin (minu stack ca 16k sel hetkel).
Flop: Kc 6c 3d
Ma chk, ta bet 800, ma snap allinn, ta snap call.
 Ta näitab Ac Qc........cmon...domineeritud flushdraw. Maha plangud, langesin ca 10k peale.

Grindisin end tagasi 19k peale (elu fcking easy game :D).

Paremal käel olev LAG limbib esimest korda 150-300 blindide juures 300.
Ma olen MP ja vaatan AA, nonii. Kütan 1050.
Kõik foldivad temani, ta paneb 2900.
Ma teen tsirkust ja mõtlen ca 20sek (et nõrgem välja näha) ja lähen allinni.
Ta kiirelt kargab püsti, CALL CALL CALL!!!!!!!!! I have KINGS!!!
Vastasel: KK
Mul: AA

Diiler hakkab floppi jagama, kui juba flopi aknas särab K....
Flop: Kxx, kuid 3 ärtut!!! Mul on ärtu Äss.
Turn: blank
River: blank

LOL, 25k pank läx käest ja mul jäi 5500 alles.
Ma oleks olnud 30k peal, ehk turniiri üks suurimaid stäkke, kui mitte chipleader.

Ca üks ring hiljem avab sama mängija EP-st 700.
Minu stäkk: 5500
Minu käsi: 77

Insta-snap-ship-allinn...kõik foldivad temani ja asub tankima.
Ütlesin:"Cmon, finish me....finish me!!! Have you watched Mortal Combat??!?!"

Lõpuks ta callis Kc Qc-ga ja ütles:"I wanted to fold, but you talked me in"

Flopi aknas säras jällegi K....ja ma tõmbasin minekut...


Epic pokkerifestival@ Dominikaanidel :D


Kommentaare ei ole: