laupäev, 3. november 2012

Mission: November 7k

Novembri lõpus lähen Tallinnasse, kus mind ootab Baltic Winter Festival.
Peale BWFi edasi Prahasse, kus toimub üks Euroopa suurimaid pokkerifestivale- Prague Poker Festival.

Eesmärk on teenida novembris vähemalt +7000$ kasumit (5500€), mängides enamjaolt PLO headsupi.
Kui kõik õnnestub, saan mõlemal festivalil mängida pingevabalt ning halvimal juhul jääb projekt break-evenisse.

Ma olen kindel, et aktiivset päevikut pidades, mängugraafikuid ja jaotusi postitades jõuan eesmärgini.
Graafikuid üritan postitada vähemalt korra paari päeva jooksul.

Turniirid, kus ma kindlasti osalen:

  • BWF Warmup: 110€
  • BWF Terminator: 150€
  • BWF PLO: 150€
  • BWF MAIN EVENT: 350€
  • Eureka MAIN EVENT: 1100€
  • GSOP MAIN EVENT: 1500$/1200€

Mänguformaadid:
  • PLO50hu
  • PLO100hu
  • PLO200hu
  • NL50hu

Märkused:
  • Volüüm
  • Selge peaga mäng (ei mängi, kui olen väsinud või näen kaarte valesti)
  • Ainult kindlad mänguformaadid


Info:
* EPT & Eureka ajakava
* GSOPi ajakava
* Graafikud, jaotused ja muu möla @ minu Pokkeriprod.com päevikus....








Kommentaare ei ole: