reede, 19. detsember 2014

Praha 2014


Kokkuvõte Praha festivalist.

Kokku mängisin kolm turniiri:
* 1100€ Eureka Main Event
* 5300€ EPT Main Event
* 1100€ Grand Live Main Event


Eureka ja EPT läksid mõlemad samasse auku. Jooksin nagu vigane koer. Boarde ei riivanud ja kui tabasin, siis olin drawing dead. Mõlemalt turniirilt langesin umbes samal ajal, peale kuuendat mängutundi.

















Peale EPT Maini puhkasin end välja ning järgmisel päeval suundusin Grand Livele.
Kui ma õigesti mäletan, siis saabusin turnale alles 5nda leveli alguses, mil blindid olid (25)100-200, (algstack 20k ja levelid 60min.).




















Grand algas hästi. Mäletan, et esimene käsi oli JJ,  millega sain stacki 27k peale.

Mingil hetkel võtsin kaks mängijat välja AK vs TT vs 88. Board jooksis maha umbes selline: 2475 ja riverisse 3 (mulle backdoor rida)! Peale seda potti oli minu stack 45k, ehk 2x avg.
Esimese mängupäeva lõpetasin 11nda stackiga.



Day2:
Teine mängupäev algas raskelt. Laua tase oli halb, kuid minu paremal käel istus noor kreeklane, kes avas igat potti ja võitis enamus neist. Ta nüpeldas kõiki. Ma olin ainuke, kes mängis tema vastu suuremaid potte.

Olin SB ja mul AKo. 
Kreeklane on 3-bettinud CO avangut ning ma panen väikse 4-beti. 
Ta 5-bet shoveb, ma snapin. 
Tal A5s, lol.
Mulle väga korralik duubel ca 185k peale. Kui ma ei eksi, siia avg võis ca 85k olla, mitte rohkem. Tal jäi ca 80k alles.

Kreeklane aka kreek ehitas stacki uuesti ülesse, ca 160k peale.

Umbes tunnike hiljem hakkasin mängima turniiri suurimat potti.
Mul oli ca 185k, tal ca 160k. Avg võis olla ca 100k, mitte rohkem. Blindid 1500-3000. 
Ta avas BTN-st 8k, kuid seekord natuke rohkem, kui minraise.
Ma olin SB ja callisin 44-ga.

Flop: 48T hhc.
Floppasin seti märjal boardil. Aga pole hullu, tean, et ta on võimeline barreldama ja ta ei anna never alla. Tema eesmärk on võita kõik potid, kasvõi 3-barrel bluffiga.
Kuna meil käis mullimäng (kaks mängijat rahadeni), siis teadsin, et ta pressib korralikult.
Otsustasin check-callida tema väiksema panuse (pot ca 19k, tema panus ca 7k)

Turn: 3c, boardil on kaks mastitõmmet (risti ja ärtu).
Minu jaoks ülihea turn, otsustan taaskord talle nööri anda.
Check-callin tema panuse (pot ca 33k, tema panus 22k). 
Ma ei taha raiseda, sest tahan kõik tema bluffid mängus hoida.

River: 10c, maagiline kaart minu jaoks. Top-paar sai kolmiku ning backdoor risti-mast jõudis kohale.
Otsustan checkida.
Ta panustab ca 52k jättes endale taha ca 70k.
Siinkohal ma võin ka lihtsalt callida, et säästa ennast halbadest cooleritest, ala kui tal tõesti on kõrgem maja vms.
Ma otsutasin shoveda ja sain snap-calli. Korraks juba mõtlesin, et kaotan käe, aga kui ma enda käe lauale viskasin, siis kreek sai aru, et on poti kaotanud. 
Poiss oli hydrotildis. Viskas kaardid vastu diilerit nagu viimase rahaga gämbliv blackjacki sõltlane.
Võitsin gigapoti, mis viis mind turniiri chipliidriks. Minu stack oli ca 380k. Mul läks kümme minutit aega, et nupud ilusti tornidesse sättida
































Umbes ring hiljem oli rahadeni vaid üks mängija. Olen BTN, mul KK. Avan minraisega ja BB shoveb! SNAP-CALL BABY!

Vastasel AA. Is this for real?
Õnneks oli ta üsna short, kaotasin ainult 39k.

Paar kätt hiljem lõppes mull ning 45 mängijat jõudis rahadesse. Mincash oli 2k€.
Sellega tõmmati päevale joon alla ning suunduti õhtusöögile.
Lõpetasin päeva teise stackiga, 339k. 






















Day3:
Sain Kiirelt 380k peale, kuid siis kukkusin tagasi 300k kanti. Laud oli väga raske, sest meie lauas olid suurimad stackid. Minu paremal käel chipliider ja tema paremal käel 2nd stack. Minul oli pidevalt 3-5s stack.
Õnneks kõik sujus normaalselt. Hoidsin oma stacki 300-350k vahel. Kui õigesti mäletan, siis low-point oli ca 250k.





















Tasapisi hakkas paistma päeva lõpp ja finaallaud.

Kui meid oli 15 alles, siis kogesin väga haiget hiiterit. Olen kindel, et sellist power-runni pole ma LIVES nii lyhikese aja jooksul kogenud :D.

Minu stack ca 900k ja olen chipliider.
UTG omab ca 600k stacki ja on umbes 5s stack. Ta on üsna tight olnud, aga armastab varastada minu blinde.
Ta teeb standard avangu. MP on short ja shoveb oma 3-4blindi. Ma olen BB, AQs. Otsustan natuke looselt over-shoveda. UTG vajub tanki.

Ta hakkab jutustama, et kas see on reaalsus? Tal hea käsi, ta ei saa foldida, et ta peab vist ikka callima. Küsib, kas katab mind ära jne. Ca 10sek mulinat ja callib.
Ta näitab KK-d, ehk kuningaid.
Mul jääb karp lahti – wtf mees, mida slowrolli.
Shortiel 56o.

Flop: Qxx
Turn: Q!
River: X

EPIC SUCKOUT minu poolt! Olgem ausad, slowrollimise eest peabki karistada saama!
Mul pole sellises spotis kunagi ässasid, sest ma ei over-shoveks nendega. No random vastane ei pruugi sellest aru saada, aga see pilukas ei tundunud olevat kõige tuhmim mängija.



















Ülejärgmine käsi olen BTN. Laua suurim nit avab. Ma vaatan oma kätt: punased ässad, AA!
Nonii, sõidame. Panen väikse 3-beti, et induceda. Ja mida ma näen, nit vajutab 4-beti.

Tol hetkel tundsin, et olen taevas. Suunurgast pritsis tatti.
5-bet shovesin, ta kägises ja callis nuttes. Tal AKo.
Turnist oli ta surnud. Olin saanud meeletu chipleadi. Tol hetkel oli mu stack ca 2.3milli. Kokku oli mängus 6.4 miljonit zetooni.


















Natuke aega hiljem algas finaallaud. Veel pidi välja langema kaks mängijat, sest ametlik finaallaud toimus telelauas, ehk kaheksa mängijaga.

Üheksa mängijat alles ning mulle jagatakse QQ.
Olen LP ja teen standard avangu. BB on rootslane, kes 3-bet shoveb, ma snap-callin ja fistpumpides viskan oma emandad lauale. 
Ta näitab KK! Cmon, liiga sick. Õnneks tema stack polnud suur, ca 250k kanti.

Flop on magus: XXX, aga kolm ristit. Mul on ainuke risti, seega mul on ca 11 outi, et käsi võita ja chipliidrina neljandasse päeva minna. Turn ja river plangud ning mäng jätkus.



Õnneks paar ringi hiljem lõhkes finaallauamull.
Minu stack oli korralik, 1.83milli, avg 900k.

Seat 1: Pontus Dargren, Sweden – 603,000
Seat 2: Periklis Zormpas, Greece – 1,060,000
Seat 3: Georgios Tzimas, Greece – 511,000
Seat 4: Andrew King, Ireland – 600,000
Seat 5: Tomas Vagner, Czech Republic – 325,000
Seat 6: Raigo Aasmaa, Estonia – 1,831,000
Seat 7: Aleksandr Nemtcov, Russia – 1,220,000
Seat 8: Mikko Koponen, Finland – 316,000























Day4 ehk finaallaud:
Alustaksin sellest, et nii kobeda laua taga pole ma varem istunud. Ja rääkides istumisest, siis igal mängijal oli ergonoomiline tool. Kõikide pokkerilaudade taga võiksid nii mugavad toolid olla =).

Finaallaud algas hästi, tõmbasin välja shortie QQ vs 99.
Kaasmängija bustis teise mängija A8s vs JJ, river A, lol.

Mingil hetkel hakkas mäng venima, keegi ei soovinud välja langeda ja kõik mängisid tightilt.
Kreeklased pakkusid välja, et äkki vaataks ICM numbreid. Ütlesin, et numbreid võin alati vaadata, iseasi, kas nõustun diiliga.

Esimene kord oleksin saanud 45k€. Ütlesin, et tahan 50k€.
Kõik keeldusid kiirelt ja jätkasime mängu. Selgitasin kõikidele, et ma ei taha olla ülbe, ega ebaviisakas, aga oman suurt stacki, mis annab sulle suure eelise. Kõik said minust aru.

Kohe järgmine ring tabas mind karma. Kaotasin suure flipi 77 vs Jto, J floppi. Damn. Kukkusin ca 1.9milli peale.

Tiksusime ja venitasime tunnikese. Minu stack oli kuivanud ca 1.4milli peale. Teistel oli 1.3-1.1milli.
Vaatasime ICM rahasid.
Teine kord oli mul olemas 35k€, kuid nõudsin 40k€.
Vastasmängijad natuke arutasid, kuid lõpuks loobusid. Jätkasime mänguga.

Lõin välja kreeklase AKs vs AJo.
Järgmise paari käega andsin kõik selle kasumi ära. Iseensest oleksin pidanud olema busto, thank god, et noor tsehhi kutt oma monstereid passiivselt mängis.

Esimeses käes ta compliitis SBst QJo-ga, mul BBs K5o.
Board: K T x 9 K.
River oli kolmas mastikaart ja mulle kolmik. Ta vaid check-callis riveri.


Paar kätt hiljem oli minu elu esimest korda kaalul, sest mina olin suurema stacki vastu allinnis.
Tsehhi kutt avas, ma 3-bet shovesin KJs-ga. Ta snappis Aqo-ga.

Flop oli põnev: Q T X, mul open-ender ja üks ülekaart.
Turn: x
River: K !!!!!!

BOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!! Olin tagasi mängus, ca 1.9milli peal, mis oli tol hetkel ca 25bbd.

Ring hiljem mängisin ühe haige jaotuse.
Tsehh avab CO-st, ma callin BTN-st. Mul KJo.

Flop: K Q X dd.
Seekord ta panustas kiirelt ja üsna suurelt. Callisin.

Turn: Jx. Mul kaks paari.
Ta checkib, ma panustan vähe, ta callib.

River: Xd, mast jõudis kohale.
Nüüd läks põnevaks, sest ta tegi samu füüsilisi liigutusi (live-tellid) nagu K5 vs QJ käes. Ta tahtis panustada, aga ei teanud mida teha.
Ta checkis. Mõtlesin natuke, et no äkki see on mingi fake tell, kuid samas, tema ranges ei saa olla palju nõrgemaid käsi, millega mind calliks. Otsustasin järgi checkida.
Ta näitas ATdd, ehk turni saadud nut-rida ja riverdatud masti! OMFGGGGG.




Vahepeal kaotas tsehh valusa poti. Venelane open-shoves 64dd ja tsehh istus BB-s ässadega.
Board: 44xxxx (flopatud trips).

Mäng käis 4-way. Otsustasime kolmandat korda ICM numbreid vaadata.

Mul oli olemas ca 41750€. Küsisin 43k ja kõik otsustasid kamba peale ära klappida. Diil sai tehtud.

Otsustasime, et igalt mängijalt läheb 1000€ eraldi fondi, mille saab võitja (Winner takes all).
Kui õigesti mäletan, siis tol hetkel jagunesid rahad nii:
*Mina 42k€
*Venelane 39k€
*Tsehh 39k€
*Kreeklane 32k€

Võitjale au ja kuulsus, karikas ning 4000€!

Kohe teine jaotus shovesin AJo ning tsehh callis 55-ga. Floppi J ja ta out.

Paar kätt hiljem ajasime kreegiga nupud sisse. Mul AQs vs tema 55.
Floppasin FD + ülekaardid, olin favoriit. Turn blank, kuid riverisse mast, YEAH BABY!

Algas Headsup. Minu stack ca 4.4milli, venelasel 2milli.
Esimesed potid võitis tema ning ta kasvatas enda stacki ca 2.5milli peale. Mul 3.9milli.

Mul AJo. Avasin minraisega, ta 3-bettis. Ma 4-bet shovesin, ta tankis veidi ja callis. Tal 33.
Flop on magus: Q8T
Mul triljon outi, et juhtima minna.

Turn: K, mul nut-rida ja venelane out.

Fistpumpisin veidi ning juba tuldi shampanjapudeliga.
Auhinnaraha 42000+4044€, ehk 46044€.

















































Enri Orava maagiline hobuseraud tõi flipid koju.















Mis rahaga teen?
Investeerin.


Lõppsõna
Suured tänud kõikidele fännidele, pöidlahoidjatele ja reilijatele.
Seda teksti kirjutasin täpselt 2h. Hetkel lendan Prahast Riiasse ning kahe-tunnine lend sai ideaalselt sisustatud. Vahepeal oli natuke raske keskenduda, sest minu kõrval istuv vene vanamutike norskas korralikult (arvatavasti nägi õudusunenägu Vene rublast).

Tänud veelkord ja järgmiste ülekanneteni ;).


Minu teekonna Grand Livel võttis kokku ABC Pokker ja nende kaameramehed Madis ja Heimar:


Kommentaare ei ole: