esmaspäev, 9. märts 2009

Toores nädalavahetus!

Laupäev algas sellega, kui alustasin hommikuse grindiga, uu jee. Aga nii nagu hommikuti tavaks, passivad laudades enamus regulare, mina ei suutnud midagi hittida ning nemad suutsid, kerge sess ja -100$. Kahjum oli eilse öö kasum, seega pole hullu.
Mingi 11 ajal tuli Rain MSNis vestlema, et võiks minna pokker.planet.ee üritusele "24h pokkerit jutti". Mõeldud tehtud, võtsime veel Kuke ja Peebu punti ning läksime grindima.
Mingid tegelased olid juba kohal, loosisime uuesti lauad, diilerid ja muud süsteemid ning mäng algas.
Ise alustasin 300-ga. Alguses skännsisin veidikene vastaseid, kuna mul polnud õrna aimugi, kuidas keegi mängib.
Kiirelt sain aru, et minust vasakul olev mängija peab nutsiks AQ ja AK.
Sain mingi 30minutiga kiirelt 3x flopist seti ja kasvatasin stacki ca 1000 peale.
Parim oli muidugi see, kui omasin 88. Mitmeid limpe eestpoolt ning ma lükkan 25-le ning see vasaku käe agressor raiseb 100-le. Kuna ta oli sama liigutust AK ja AQ juba teinud, siis eeldasin, et tal selline käsi seal on, otsustasin callida ja kui on madal flop, mis koosneb kuni J highst, siis lükkan nuppe (tema oli sellel ajal mingi 400 peal).
Flop: 684.
Ma checkin kiirelt (kuna 8 oli teine kaart mis maha tuli), kuna tahtsin näidata totaalset nõrkust, et ma missisin flopi ja võtame järgmise käe.
Ta mõtleb ja läheb allini, ma insta callin nanosekunditega, kogu laud on hämmingus, kõrval laual olev mäng peatub, tulevad vaatavad, missaab, aga õnneks ma turni hittisin 6, mis andis mulle juba full housei ja sellega oli asi ühel pool.

Passisin pikalt 850-1000 vahel.
Lõpuks lahkusid lauas olevad agressorid ja asemele tuli mitu ultra tight nitti, kes lihtsalt ootasid ja ootasid.
Kuna natukene peab saama ka entertainment valuet, siis ma ei viicinud kivistuda seal ja hakkasin veidi ise ettekujutama, raised, 3 betid jne. Pm kõik töötas ilusasti, kuni sattusin tohutusse downswingi....st ma ei hittinud mitte midagi, isegi ühtegi DRAWD !!!!! ei saanud....
Nii mu raha vajus ja vajus....500..400...300.
Kui langesin juba 250 peale, siis hakkas Parik helistama iga 15min tagant, et kus ma olen, ta tahab juba tina panna ja õhtul naistepäeva eripeole Club TAllinnasse minna.
Igastahes, kui mul oli 150 EEK alles ning olin MPs 58s-ga, raiseti preflopil 25, siis reraise 75, ma läksin allini, kuna teadsin et saan actionit ning kui ei saa....siis lendan käppelt koju. Igastahes, peale minu reraisei lennati peale mind allini mingi 200 eek kokku, siis algne raiseja callis, ning see kes 75-le pani, too ka callis.

Flop oli K T 2 , kaks ruutut ja mul flush draw.
Turn oli 9, mis andis ühele rea (see kes 75-le pani), kutt omas JQo, jeesus christ kui donk.
River oli blank, mina ei saanud midagi kahjuks.

Vähemalt sai täiega kino. Teinekordki lähen mängima, kui võimalust on:P.


Nüüd veidikene õhtust.
Tegime kerge eelsoojenduse mitme sõbraga. Minu juurde tatsas Parik, Kadri, Rass, Saimps, Raul ja lõpuks Maikel.
Vaatasime Eurovisiooni aka "EESTI LAULU" ja panime hard-tina.
Lõpuks, kui kell tiksus 00.00, olid kõik täiesti kännuämblikud või noh, tarantli-laadsed-8-jalaga-elukad.
Lendasime Club Tallinnasse ja seal võtsin kohe kickeriks kerge shampa, mis kadus kui tina tuhka, häving!
Siis hiilgas Parik (jah, see on see sama kutt, kes sai mingi paar kuud tagasi Triobeti laupäevasel 30 000 GTD turnal 1. koha ja 100 000 EEK !!!!!) ideega:"Raix, kuuled we, me oleme ju rahabossid ja pokkerikunnid, vaid Peep on hetkel meie seast puudu"
mina:"noo jah :D"
Parik:"kle, aga võtame poolese viina, 500.-"
mina:"mine perse....aga noh, kui juba siis juba (sel ajal algas lady gaga-pokerface :D)"

mõeldud tehtud ja peale poolest olime pm Tuttanhammonid valmis.
Öö oli võimas!
Club Tallinna ees passis mingi parm, keda kõik kutsuvad Ennuks.
Tal oli mingi müts peas ja laulis:"MA OLEN MUUMUUU" - irw

http://img23.imageshack.us/img23/2821/muumuu.jpg

Olin kindel, et suren kapitaalselt, kuid lucky me, olin ideaalses konditsioonis.
Sai siis nõrgemale soole head naistepäeva soovitud ja teha õhtune PLO25 grind, kus sain mingi 250-270$ kasumit, KÕVVVVV !!!
Käsi jooksis, käed pidasid ja kutid maksid- mis saaks parem olla ?!?!
Siin on mõned sickod käed aka deep stack vs deep stack @ plo25s.

Sellel pildil toimub lüke turnil.
http://img8.imageshack.us/img8/5517/monsterturnacaaaarrd.jpg



Sellel pildil allinitame flopis ära.
http://img4.imageshack.us/img4/27/niceeepott.jpg

PLO25s on üks tegelane vivian83, kes on alati shortstacker ja keda ma igapäev koorin. Seletasin chatis, et ma ei saa aru, kust kohast ta oma bankrolli saab, sest temalt olen ma vist kõige rohkem dollareid saanud :D.
Mingi aeg hiljem tuli vastus:

vivian83 >> cola,,
Dealer >> (Hand# 77228485) Mone. won $7.97, didn't show hand
vivian83 >> lost 2 u, win from
vivian83 >> others
hotcocacola >> lol
hotcocacola >> yes
hotcocacola >> thats good
hotcocacola >> fine to me
vivian83 >> good call on that hand



Nöörisin ka Lucky Acei supporti veits.
Neil on sng nimega 5,5$ turbo triple-up, kus saab 100 chippi.
Turna algas ning mul oli 1500 chippi, küsisin Peebult, et kas tal on ka nii jne, siis ta mainis, et see on praegune soft-bug :D.
Olin tildis, kuna ma hui viitsin teha mingit triple uppi, 1500 chippiga, sõimasin Live supporti ja öeldi, et nad ei saa raha tagastada, aga ma peaks saatma probleemi ikka e-mailiga neile- mõeldud-tehtud.

Paari tunni pärast saabus kiri, et vabandage, bla bla bla, bllllllllllablablaa, me ei saa raha tagastada, aga kuna olete nii lojaalne klient, kanname teie kontole 20$. JEEE :D, tankis, mis tankis :D.
Lendasin kohe mingi 1200 GTD turnale, 20+2 sisseost, kui mingi vend callis flopis A highga minu top pairi (Q) vastu, siis sai turnist flush draw ja riverdas endale hoopis A paari, ma olin nii tildis....et wtf, mida vi**u ta flopis tegi ?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?! Uskumatu vend.
Otsisin Sharkscope.comist selle kuti statsid ja noh...nüüd on arusaadav :D





Hetkel on juba esmaspäev, passin tööl, vaatasin High Stakes Pokeri Season5 Ep.2 ära ning noh, karp taaskord lahti- Ziigmund on callingstation, Eastgate on TIGHTÄSS & Durrrr on ultra raisingstation.
Regasin juba kahele turniirile ka ära, neist üks algas 11.15 (1000 GTD, 20+2 sisseost,seal saab esikoht 400$ ja et üldse rahadele jõuda peab olema 5 parima seas.). Hetkel käib finaallaud, 8 on alles ja ma olen 6ndal kohal.
Teine turniir on samuti 1000 GTD, 15+1,5$ sisseost ning 8 saavad raha, neist esikoht 300$. Seal on 32 mängijat alles ja ma püsin 6ndal kohal.

eks näis mis saaaaaaaaaaaaaabbbbbb




EDIT:

Mõlemad turniirid on nüüd läbi.
See kus ma finaallauda jõudsin, seal sain 4nda koha ning 110$.
Stackleader lammutas seal raisesid pidevalt ja siis ta SBna minraises ja ma callisin 87s.
Flop: 349, kaks potit, seega mul flush-draw. Paneb 3000, ma raisen 8500 (10 000 jäi alles). Ta mõtleb ja mõtleb ning 2sek enne lõppu läheb allini, ma callin. Tal 64o. Tema käsi peab, no fuck noh !

Teisel turniiril olin BB 62o. Flop: 627, kaks potit. Betin pot ja 3 venda callivad.
Turn on K. Ma allini 2100, üks callib, teine reraise 3200 allini, kolmas foldib ja esimene vend callib tolle allini. River 7 poti ja noh, persse see turna läks. Võitis teine vend, kes omas KT potisid. FUCK NOH, mingisugune 23nes koht.



Kommentaare ei ole: