kolmapäev, 28. juuli 2010

EPT Tallinn

Kavatsen osaleda EPT Tallinna MAIN EVENDIL, mille buyin on 4250€.
Korraldan suurema stakei.

Toimub: Swissôtel
Asukoht: Tallinn, Estonia
Aeg: August 11 – 16, 2010
Buy-In: 4,000+250 EUR
MAX osalejate arv: 600

EPT koduleht koos infoga @ siit...
Info side-eventide kohta @ siit...

Stake toimub kahes osas:
1.) ChipMeUp
2.) FTP/Pokerstars/888/Moneybookers/Pangaülekanded aka ÜLEKANDEGA

Minu kasutajanimed:
FTP/Pokerstars/888 - hotcocaEST
Moneybookers - saada PM!
Pangaülekanded - saada PM!

Kokku läheb müüki ca kuni 80%.

ChipMeUp: 0,05% = 3$
Ülekanne: 0,20% = 12$

Pokkeriprod.comi foorumlased & minu blogi saavad teha ülekande üleval pool nimetatud saitidele.
NB! Miinimum ost on 0,20% ehk 12$!
* Pange sõbraga rahad kokku ning ostke mitme peale!

Kui palju sa võidad minu õnnestunud turniiri korral?
Näide 1: Võidan 23000$. Sina oled ostnud 1,4% minust. Sina saad seega 23000$st enda ostetud protsendi, ehk 1,4%, ehk 322$.

Näide 2: Võidan 8544$. Sina oled ostnud 0,4% minust. Sina saad seega 8544$st enda ostetud protsendi, ehk 0,4%, ehk 34,176$.

Arutelu Pokkeriprod.comi foorumis @ siit...

Reeglid:
1.) Kui ma turniirile ei jõua (terviseprobleemid vms), siis maksan saadud raha teie kontole tagasi.
2.) Võin lõpetada steigi iga kell mil ise soovin.(Enne turniiri algust ning kui keegi on osakuid ostnud, siis kannan raha tagasi)
3.) Võin lõpetada steigi, kui on müüdud mingi kindel arv osakuid. (Enne turniiri algust)
4.) Kõik, kes on ostnud vähemalt 0,2% minust (ülekandega), nende vahel loosin välja võitja, kellele ma toimetan 0,5l Viru Valge viina!

Kommentaare ei ole: