teisipäev, 6. juuli 2010

Minu lifetime graafik!

Otsustasin riputada enda all time/all hands graafiku. (HEMi ostsin 1. juuni 2009, seega alates sellest hetkest võite mu lifetime graafikut näha)
Seda näeb siit:



NB! 100k-200k käe juures alustasin NL100ga. (Edasi läheb NL200 & suured swongid. Enamus tõusu on ikkagi NL100s)
* Heater
* Lauad olid aasta tagasi (august 2009) kergemad, kui praegu
* Ma ei spewinud üldse
* Tiltasin väga vähe


Lisan ka 2010nda aasta all hands graafiku:



Olen tubli olnud, jeee

2 kommentaari:

kristjan ütles ...

et nägin et sa lisasid oma alltime graafiku.Mul oleks üks donk küsimus kuidas saan kõik käed ühele graafikule ,erinevate kasutajatega koos:S?

hotcocacola ütles ...

HEM--> Options--> Player aliases...

Current aliasesse pane üks nimi, nt: KRISTJAN_777

All pool on Players attached to Alias. Add player ja lisad sinna enda erinevate saitide usernamed!!!

Lõpuks võtad graafikud/reports vms, sealt search player. Ja võtad selle sama nime: KRISTJAN_777

Siis on kõik usernamed selle all ;)