laupäev, 6. november 2010

BWF kiirelt läbi

Ei viitsi pikemat kokkuvõtet kirjutada, seega kopeerin teksti enda Pokkeriprode päevikust:

Eilne Baltic Winter Festivali main event läx suht aiataha. Peale 3ndat levelit olin kaotanud 65% stackist ja lõpuks nägin endal olevat ca 20bbd.
UTG limpis, ma MP näen AJo, shoven. Peale mind somm läheb allini ja no teadsin, et mul suht halvasti :D.
Tal KK.
Flop on veel sümboolne Q89, kyll aga turn ja river blangud.

Üllatavalt suur turniir oli, töpselt 50 osalejat. Tavaliselt sellise festivali main evendile tuleb ca 33-40 osalejat.

Aga kino sai rohkelt. Minu lauas oli Henri Käsper ja Marat, kellega sai pidevalt vaterdatud :D.
Kyll aga, ma pole näinud huvitavamat lauda, kui see mis oli minu kõrval: Kiivramees, Tunnet Taimla, Lauri Meidla, Heiki Laja ning Tanel Padar :D.

Kommentaare ei ole: