esmaspäev, 1. november 2010

Oktoober 2010

Kuu alguses mängisin holdemit...kuid kokkuvõttes see edu ei toonud ning sain taaskord kopsaka kahjumi- nice!

Kuu esimesed 2 nädalat ma ei mänginud pm üldse, sellepärast ka nii vähe käsi :).
Konsulteerisin Paavoga ja ta aitas mindsetil paraneda.

Uurisin HEMi ja otsustasin, et tõmban ennast PLO50s taaskord käima, nii 6maxis kui ka headsupis. Seda limiiti biidib, kui järgida omaha kõige karmimaid reegleid...(need on mul kirjas Pokkeriprode foorumis)

Omaha tulemustega olen suht rahul, ca +30 buyini väga väheste kätega.
Uue kuu eesmärk on pelada enamjaolt ainult PLO50s. Tean, et mul vaja natuke lammutada NL50, kuid see ei tohiks mu kuuplaane sassi viia. Kui vaja, siis mängin vaaladega ka PLO100s.

Novembris tahaks panna rõhku omaha volüümile. Kui oktoobris pelasin vaid 18 800 plo kätt, siis novembris võiks neid olla vähemalt 35 000! Parimal juhul 45 000+. Ja kasumi tahaks vähemalt 50 buyini. Eks näis, mis juhtuma hakkab, maybe satun meeletu downeri otsa, maybe not.

Tegelikult tuleb rahul olla, kuna minu cashgame pole vist viimased 3 kuud plussis olnud...

SNG & MTT (online):
Tegin alla kümne turniiri, kõik fail. Küll aga hittisin Baltic Winter Festivali main evendi 500€se ticketi.

Cashgame (online):
Holdem miinuses, omaha ilusas plussis.

Oktoobri eesmärgid olid:
* Cashgame plussi - TEHTUD!




kuid siinkohal tooksin ära ka vaid omaha graafiku:



Nagu üleval pool lubatud, siis see kuu keskendun vaid omahale. Loodetavasti üle 2000 käe holdemi ei mängi :)).


Cashgame: +856,51$
SNG & MTT: -160$
Rakeback & boonused: +956,75$
LISA: +100$
-----------------------------
KOKKU: +1753,26$

+ LISAKS: Triobet LIVE 6. koht ja 5919 EEK
+ LISAKS: Baltic Winter Festivali main evendi 500€ pilet



Novembris toimub Pokerstarsi pokkeritoas Balti online meistrikad, kus tahaks kõvat mängu näidata, kuigi ei tea kas see on võimalik. Pole ammu enam online MTTdel hittinud (va satikad).


Novembri eesmärgid:
* Vähemalt 35 000 kätt omahas
* Cashgame plussi
* Kui võimalik, siis PLO50ne profit 50 buyini
* Teha head mängu BWF main evendil
* Käia kõikides Pokkeriprod.comi jalkatrennides



Ja lõppude-lõpuks:
Ka see kuu anname välja Saimo tiitli. Võitja nime avaldan kohe, kuid räägin natuke, miks just Tema? Olen suht palju mänginud temaga koos. Tema mängustiil on lihtsalt hüper naljakas + need tema kommentaarid, kui ta langeb turniirilt- PRICELESS!!!!
Igastahes, oktoobri Saimo on: Sovet (Pokkeriprode foorumi aliasega faronel)

Mainsin talle juba kuu keskel seda, et siin pole kahtlustki, et tema võidab selle kuu tiitli, lol. Mis seal ikka, kunagi tuleks hakata auhindu väljastama. Kui aega saan, siis viin Sovetil kui ka Svenzale meie kvaliteet auhinna- pruuni pesuseebi, lol.


Cya

2 kommentaari:

Sharon ütles ...

Tere kõigile! See on tunnistus selle kohta, kuidas ma oma laenu sain, mind on pettnud nii palju ettevõtteid, kes on väitnud, et nad on tõelised laenuandjad, kuid kõik mu pingutused olid asjata, olen kaotanud võltslaenuandjatele, kes nõuavad, üle 3500 euro olla sellised, nagu nad pole. Kuni mu sõber tutvustas mulle õiget laenuandjat, kellega ühendust võtsin, ja sain laenu neilt edukalt vaid 48 tunni jooksul, soovitan kõigil laenu soovijatel ilma hirmuta e-posti teel ühendust võtta: mobilfunding1999@gmail.com ja saada oma laen Asap.

هشام يوسف ütles ...

Ma pole kunagi laenu krediidiasutustesse uskunud ... (loancreditinstitutions00@yahoo.com)
Tere kõik! Ma olin tõesti nii langenud pärast nii palju kaotust ja silmitsi rahaliste raskustega, keegi ei aidanud mind ja kõik, mida ma teha sain, oli lihtsalt istuda ja vaadata, kuidas mu ettevõte langeb ja peaaegu kaotan poja haiguse tõttu. Kuid sellegipoolest kohtun vana kolledžikaaslasega, kes rääkis mulle laenukrediidiasutustelt saadud laenust ja on siiani abistanud nii paljusid tema laenu otsivaid sõpru. Nii et ma ütlesin talle, et enam laenu saamine pole minu stiil panga ja muu laenufirma pettumuse tõttu, mida ma usaldasin, kuid ta nõudis, et taotleksin 250 000,00 dollari suurust laenu ja nüüd saan nüüd oma ettevõtte taastamiseks tagasi pöörduda. selle täies hiilguses. tunnistan jätkuvalt laenukrediidiasutuste nimel, sest nad on mind uuesti meheks teinud. Nii et kui olete huvitatud mis tahes laenu hankimisest, saatke neile e-kiri juba täna: {loancreditinstitutions00@yahoo.com} VÕI helistage või lisage whatApp: +393510483991. Olen Hesham Youssef Kairost, Egiptusest.