reede, 25. veebruar 2011

Tallinna BHS põhiturniir

Nii...

Buyin: 500€
Osalejaid: 49
Algstack: 15 000
Blindid: 45 min

Laud tundus kõvasti üle keskmise olevat, minu vasakul käel "jõehobu" härra, kes oli ka Riia finaallauas. Lisaks Arvi Meeksa, Kattri Käsper, Kaspars Renga (sai hiljuti EPT-l 5nda koha ja 200 000€!), Kaarel Võhandu ja üks välismaalane ning eestlane.

Mängu algus oli standard foldimine, pidev 74o. Renga sai kiirelt 30k peale kui tema KK pidas välismaalase QQ vastu (turni allinn).

Korra sain buttonilt AKs. Renga avab 200, Kaarel call, ma 600, snapfoldid.

Põhimõtteliselt sama start nagu Riias, ehk langesin 15k pealt 10,5k peale.
Lõppudelõpuks sain buttonist TT. Minu paremal olev eestlane avab (blindid 50-100) 250. Kütan 600. Arvi on BB ning coldcallib, sama teeb esialgne avaja. Mul hakkas häirekell vaikselt tööle, et mida Arvi võib käes hoida..hmm, aga ok, vaatame edasi.
Flop: 99K
Mõlemad checkivad kiirelt, otsustan sama teha.
Turn: K
Arvi check, eestlane betib kiirelt 1000, ma sama kiirelt minraisen 2000 peale, mõlemad mängijad snap-foldivad...
Siinkohal oleks võinud vabalt callida, kuid on nii mõnedki riverid, mis mulle väga ei meeldi....no kas just kõige paremini mängitud käsi.

Blindid 75-100.
Ma SB. Arvi UTG avab 300, Kattri callib ja otsustan teha sama KdJx-ga. Vaatasime kolmekesi floppi.
Flop: Ad Qd 8x.
Checkin, Arvi cbetib 600, Kattri callib. Otsustasin callida, sest mul backdoor flushdraw+gutter ning sel hetkel olime kõik 15k+ stackiga, seega implied oddse on. Igastahes mitmed turnid võivad aidata mind. Plaan oli pot maha võtta, kui mulle antakse võimalus.
Turn: Kx ,ehk mul 2nd pair + gutshot. Checkime turni läbi. OK....mulle anti võimalus.
River: 9x, ühtegi masti vms maha ei tulnud. Kuna mul oli plaan pot maha võtta, siis mõtlesin kiirelt ühele fancyle plaanile, et c-raiseda riverit, kui betitakse mõistlikult. Checkin, sama teeb Arvi kuid positsioonis olev Kattri betibki ca 2700sesse potti 1500. Nii, plaan oli raiseda 4100 peale. Seal callivad mind vaid ehtsad monsterid. Aga kuna turn checkiti läbi, seea rida seal kellelgi olla ei saa, ainuke variant, kui Arvi hoidis käes 99 ja sai seti, kuid ka seda oleks ta riveril välja leadinud. Pm olin kindel, et ainuke käsi mida kartma pean on see, et Kattri omab A9s, ehk riveri kaks paari. Kuid....kuid ilmselgelt mõtlesin üle ja otsustasin callida, kuna minu call näeb tugev ning tõenäoliselt Arvi võib oma ässa foldida ning Kattri maybe hoiab busted flushdrawd vms. Oi jah, jube halb mäng minu poolt. Arvi foldiski lahtiselt ässa ning Katri näitas AJo. Ma olen niiiiiiii halb. Olen kindel, et minu kiire raise 4000-4200 peale oleks Kattri foldima pannud.

Blindid 100-200, minu stack ca 11,7k. EPst leian esimese pildipoketi, AA. Kütan 600. Arvi callib ning Kattri LPst paneb 2000. Otsustasin allinni minna, sest see näib kindlasti nõrgem, kui re-raise 5000 peale vms. Igastahes shippisin sisse, Arvi foldis ning Kattri tank-callis lausega:"Loodetavasti on sul AK..."
Tal QQ, lauda Qxxxx ning vsjo :) :D

Mis seal ikka, variatsioon.

1 kommentaar:

Rainman ütles ...

Katri k2es motlesid yle. Katri on nit ja sellises kohas ta NEVER ei blufi