reede, 11. veebruar 2011

Tuleviku plaanid

Lubasin kirjutada EMV kokkuvõtte. Failisin...no kohe üldse ei viitsi pikka romaani kribada, sorry....mis seal ikka, kõik õnnestus, kaks tiitlit olid nii lähedal...:D

Juba mitmendat kuud duuritan PLO50 headsup cashi laudades, see on puhtalt minu valdus, hehe. Need, kes headsupi mängivad, teavad, et käte arv kuus on väike, kuid see pole tähtis. Tähtis on kõrge winrate! Suure winratega kaasneb magus profit.

Veebruari seis on väga hea, aga käte arvuga pole rahul. Hetkel juba 11nes veebruar ja:



Käte arv: 5800
Profit: 1046$

Käsi võiks olla vähemalt 8000-9000, aga olin vahetevahel väga laisk ja tegelenud teiste asjadega... ;)

Aga fuck this, 5800 kätt ja 1k$ profit on just täpselt see, mille pärast ma PLO50HU mängin. Tase on seal kohutav ja raha pritsib igast PRAOST sisse.

Lifetime PLO50headsup:



brag...

Ranka küsis:"Miks ülesse ei liigu, PLO50 ja PLO100 vahe ei ole ju nii meeletu ?!" Seda küll, aga ei tunne ennast seal nii kunnina ja peale selle, mul pole kuhugi kiiret. Olen alati öelnud, et minu eesmärk pole jõuda kiiremas korras PLO1000HU regsiks või osutada vastupanu Isildur1-le. Esimene eesmärk on enda ära elatamine, enda elu/tuleviku kindlustamine - olen bankrollnit, jube bankrollnit. Mitmed inimesed raiuks tõenäoliselt juba NL400+ vms.


Tuleviku plaanid:
1.) Veebruaris külastan Riia ja Tallinna Baltic Holdem Seriesi main eventi. Vilnius on veel lahtine.
2.) Mäletate "2 Months 1 Million EEK" projekti? Kes ei tea millest jutt käib, siis rohkem infot leiad siit... Ranka otsustas, et võiks midagi sarnast korraldada, 2 kuud ja 100 000€! Jah, lugesid õigesti. Kuid seekord oleks reeglid veelgi karmimad: LOEB VAID MÄNGULINE KASUM, ehk siis seekord rakeback ega boonused ei loe!

Tundub suht crazy, aga imo pokkerimängijad ongi greizid ;). Meie tiim on peaaegu sama nagu 2009 sügisel. More info coming soon ;).
Antud projekti raames olen hea sihtmärk hateritele....jummy. Aga ausalt öelda ei koti.

Kell juba 03:57. Magama ei kavatse minna, sest 06:40 läheb Tartu kesklinnast Lux Express Riiga. Lähen Paavoga koos Riiga...lol, Saldejumpsimaale. Loodetavasti bussijuht on lätlane ja raiub kõik 6 varvast pedaalile ning jõuame kiiremas korras kohale...jeeeeeeeeeeeeee

Seniks, tangole!





2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Hästi paned! Hoiad Tartu lippu kõrgel,jätka samas vaimus edasi!Endine Tartlane.praegu pokkerifish kuskil pool aastat. ,,torim777,,

hotcocacola ütles ...

tänx Jaak :)