kolmapäev, 6. aprill 2011

Pärnu Pokkerikarika kokkuvõte

Startisin reede varahmmikul Pärnu poole. Terve aeg oli väljas ilus ilm, kuid kohale jõudes hakkas vihma tibutama.
Võtsin bussijaamast takso ja padavaij Scandic Rannahotelli.

Ütlesin adminnile oma nime, et minu nimel peaks olema tuba. Vastati, et turniiri korraldaja pole listi üle andnud ning et ta sööb hommikust.
OK, läksin edasi ja mind ootasidki Henri, Heiki, Tambet, Elena. Paar hetke hiljem saabusid Leiboldid, Purpur ja Ilona.
Lõppudelõpuks sain tuppa ja mõni hetk hiljem saabus Paavo koos Jossiga.
Vahepeal midagi erilist ei toimunud, seega skipin paar tundi...

Day 1:
Esimene table-draw tundus olevat soliidne, ei midagi hullu. Kuid siis nägin, kuidas minu vasakule käele istus ebameeldiv LAG, Heiti. Paremale saabus Imre.

Reaalsuses polnud midagi hullu, sest Heiti oli laua suurim nitt, ma ei tea mis tal viga oli...lol.
Laua kõige agrom oli Edgar. Hoidsin temast eemale.
Imre tuli pidevalt blinde varastama, aga no obv ma ei jätnud jonni. Pidevalt check-raisesin või leadisin. Imre, kui sa loed seda, siis tea, et enamusjaolt ma riivasin floppi...:D.

Algstack oli 20k, selle kasvatasin tasapisi 24k peale, kuid tulin kolinal taaskord 19-20k peale.
Esimene norm käsi:
EPst QQ, bb on 150, panen 400. FreakyJason kütab 1100 (tal 6500 kokku). Kõik foldivad minuni ja lükkan peale väikest mõttepausi nuppe.
Ta natuke kägiseb ja callib.
Maha jooksevad plangud ning sain stacki 27k kanti.

Vahepeal agrovaal-Edgaril oli huvitav jaotus, kus UTG raius ca 10k nuppe AAga, Edgar isoleeris AQo-ga. Laud jooksis kaunis QQxxx, lmao.

Hetk hiljem toodi meie lauda Ranka, kes hakkas paari algajaga jagelema, lõppudelõpuks liikusid nende vahel 20-30k potid...

Enne laua lahku löömist toodi meile Mirjam Jalak.
Kohe tuli põnev käsi, kui avasin JToga CO-st 2200. Ta blindilt callis. Flop oli mingisugune 89K rainbow. Leadib ca 5,5k potti 2500 ja seda kiirelt. No ma foldima ei hakka, otsustan positsioonis olles callida. Turn A! Mõnusalt põnev. Ta check, ma check. Ei taha bettida, sest ta on meie lauas mänginud vaid paar kätt ja info puudub. Kardan check-shovet ning pigem võtan odava riveri ja vaatame seal edasi.
River oli mängi närune blank, ala 4.
Ühtegi masti, ega rida laual pole. Ta checkib sama kiirelt, kui turnis. Vaatan potti, ca 11k, tema stack 15k, mul 27k. Otsutasin toorelt non-showdown joone kallale minna ja nuppe lüüa, sest ta callib vaid epic nutsiga, aga seda tal pole sest, igasuguseid sette, kaks-paari tüüpi käsi ta oleks ise juba turnis/riveris kaitsnud.
Minu shove peale ta viskab Kx 100% ära.
Mõeldud-tehtud, ta snap-foldib. Nice, näitan bluffi.
Paar kätt hiljem lüüakse laud lahku.

Uus laud, uued tuuled:
Uues lauas on tsipa teravamad pliiatsid: Revo, Priit Oja ja Kuperman. Minust paremal agro-russ ja vasakul Oja.
Esialgu üritasin aimu saada laua stiilist, aga noo...
Kohe alustati 3-4x avangutega. Mainisin veel et:"Meie lauas üle 2,5x ei tehtud..."

Paar hetke hiljem toodi minu vasakule käele Mauri Dorbek 100k stackiga.
Ma ise midagi tarka korda ei saatnud, kyll aga nautisin Mauri teerulli-tööd. Sõitis lauast üle ja hävitas põhimõtteliselt kõik, kes ette jäid (ilmselgelt va mina :D).
Ca 2h hiljem, kui päev lõppes, oli ta stack 197k, pretty sick.

Ise lõpetasin esimese päeva 37400 peal. Olin rahul et sain teise päeva normi stackiga.
Hiljem leaderboardi vaadates, nägin et olin 32 mängija seas suht viimaste seas...lol.

Mauri mängu jälgimine ja analüüsimine oli hea, sain igast tarku liigutusi/otsuseid kõrvataha panna.
Mis saaks parem olla, kui mängida endast parematega samal ajal ja õppida?

Peale seda algas afterparty, mis kestis minul ja Paavol ca 03ni. Peale seda olime suht pilpad, kuna rumm tegi oma töö.
Vahepeal sai rohkelt kino. Rikard tahtis teha 100€ unlimited rebuys headsup turniire vms ja seda vaid minuga :D.
Mingi aeg hiljem saabus Codecci oma prouaga ja tema pakkumine minule oli veel toorem:"Coca, flippame 1000€ peale!" <--- eino, mis teil viga on :D?

Ütlesin Rikardile:"Rikard, näe, Codecci tahab gämblida, tee temaga 100€ rebuys HU vms."
Rikard oma peene aksendiga:"Eeiieie, ma tahan vaid Tartu kuttidega rebuy turniire.."

Nojah, eniveis, mingit megagiga flippamist ei toimunud.



Day2:

Teist päeva alustas 32 mängijat, kellest 15 said rahasid. Esimesed rahakohad olid sama k*sised nagu standard Pokerstarsi väljamaksesüsteem. No ma ei saa aru, miks peaks saama 15nes koht 400€, kui turniiribuyin on 350€? Wtf is this shit?

Laud oli nii ja naa, enamus omasid minust suuremat stacki. Minu paremal käel oli Liina Tuvi ja laua teises otsas Janar, Revo ja Imre. Lisaks veel Kelly jne.
Mainsin Revole:"Edu sulle :D".

Esimene suur jaotus:
Imre avab CO, Liina läheb allinni ca 20k, mina BB-l olles vaatan JJ, snap shove. Imre fold, Liina avab AKo.
Flop toores J22, edasi plangud ja sain ennast ca 50k peale.

Olin heas hoos, osutasin mitmeid kordi vastupanu ja lõpuks otsustasin kasutada uut salarelva enda arsenalis: limpimine turniiri lõpufaasis.
Ei hakka selgitama, miks seda tehakse, milleks see kasulik/vajalik on jne. Need kes teavad, need teavad...

BB on 2000. Minu stack ca 70k.
Limbin 2k, 98o MPst. Laud kägiseb.
Janar BTN, mõtleb paar sekki ja callib, sama teeb Revo ja Imre.
Vaatame, missaab.

Flop: Kh 9h 2x
Cbetin 5600 ca 11k potti.
Janar mõtleb veidi ja callib, teised foldivad.
Siinkohal ei osanud Janarit täpse käepeale panna, kuid seal võib olla vabalt any flushdraw, KT;KJ;KQ või 98s;97s tüüpi käsi.
Turn on huvitav: 4h
Lauda tuli kolm ärtut.
Otsustasin checkida, sest ma polnud kindel kus ma olen. Tean, et see oli hea bluffikaart, kuid mille ta foldib turnil? Võibolla tõesti ühe nõrga 9x.
Checkisin, sama tegi Janar.
River: Jd, ehk lauda võis tulla ka rida.
Mõtlesin tsipa ja kütsin ca 21k potti 16500.
MIKS? Olin kindel, et ma ei võida seda kätt, st enamjaolt Janaril on parem kombinatsioon.
Ise mõtlesin sellele, et kui omaksin: Jh Th, siis kuidas ma seda mängiks?
Turni check-raise mode ja riveri lead.

Igastahes, panustasin 16,5k, janar mõtles ca 15sec kui foldis lahtiselt KQs, ehk TPGK.
Wao...
Näitasin semibluffi ja scoopisin poti. Janari, Revo ja Imre näod/pilgud olid muidugi priceless, lol.
Mainsin, et:"No sa ei saa callida, sa lihtsalt ei saa :D".
See oli naljakas ja väga huvitav jaotus.

Mõned jaotused hiljem sain stacki täpselt 102k peale.
Vahepeal eemaldasin Paavo bvb actionis, kui ta lükkas AJog-ga, ma snappisin BBst ATo-ga, sest ta oli gigashort. Floppi T ning tsau-bambiino-Baawo.

Mõni minut enne breaki avas Janar 6500 (BB oli 3000).
Ma olen BB ja vaatan: TT, otsustan lihtsalt callida, mitte närvihaiget mängida.
Flop on magus: Tx 6c 4c, BINGO!
Checkin. Janar panustab kiirelt 12500. Tangin ning mõtlen, kui palju raiseda, otsustasin et kõige parem on 32500.
Janar suundub sügavasse mõtesse. Ca minut mõtlemist lausub: Allinn, mille peale mina snap-callin. Peale seda ta lausus veel:"Sul on kümned jah...?"
Mina:"Jep!"
Lauda blangud ja stack ca 210k. Mõnus. Olin sel hetkel 2. kohal.
Paar kätt hiljem langes Janar AKo vs Imre 77.



Sitsisime tasapisi edasi kuni lõpuks sain KTo UTGst. Otsustasin jälle limpida. Minu limbi callis SB-l olev Mauri ja BB-l Imre.
Flop: 55Q rainbow.
BB oli vist 3000, seega pot 9k kandis.
Panustasin 6000, kuid teadsin juba enne panustamist, et Mauri raiseb mind 100%, sest ma ei repi midagi erilist. Täpselt nii läkski, ta raises väikselt, ca 14500 peale. Otsustasin kiirelt callida, sest plaan oli turnis pot maha võtta, kui ta checkib, või näitab mingit viisi nõrkust. Mauri stack enne kätt oli ca 100k.
Turn: Kx.
Väga huvitav seis, sest äkitselt sain endale top paari...

Samal ajal kui sellele mõtlesin, siis Mauri shoves. Mul karp lahti:"WAaooo!"
Ma ei snapcallinud vaid alustasin analüüsi. Mainisin veel tasapisi:"Kas kaevasin endale ise augu, või ei...".
Ma väga ei suutnud teda käe peale panna, eriti 5x peale. Kui siis QJ, õhk vms.
Otsustasin callida, kuid minu õnnetuseks Mauri näitas 53o. Pretty sick, river blank.
Langesin 100k peale.


See oli suht nõme jaotus, peale mida olin vihane enda peale, et no mille jaoks on vaja hakata leveldama ja üle mängima?!?!
Oleks pidanud ikka oma standard mängu mängima.
Aga noh, eks vigadest õpitakse. Tulevikus olen kindlasti targem.



Mida aeg edasi, seda väiksemaks jäi minu stack. Ei saanud kätt, millega lükata, sest laua stackliider Kelly näitas kes on laua boss.
Lõpuks tehti finaallaud, ehk pääsesin üheksa parima sekka.

Pidasin vastu vaid paar kätt, kui folditi minuni ja olin CO.
Vaatasin kätt: 97s, BB on 6000, minustack 70500. Siin pole muud varianti kui allinn.
Buttonil olev härra callis mu ära ja näitas AQo. Lauda blangud ja vsjo.

Lõpptulemus: 9. koht ja 750€.




Edasi suundusin Flop FMi boxi, kus andsin mitu intekat.
Turniiri võitis Imre, gg.
Teise koha sai Kelly, kelle võidukorvi maanuds ka turniiri eriauhind: 3000€-ne Riia RPSi pakett, tubli!


PokerStars.ee Eesti pokkerikarika põhiturniir (€300 No Limit Holdem)
Lõppjärjestus ja auhinnarahad (EUR):

1. Imre Leibold - 6,500
2. Kelly Limonova - 4,300
3. Mauri Dorbek - 3,100
4. Henri Käsper - 2,400
5. Raivo Ignatov - 1,850
6. Rait Saluri - 1,500
7. Andres Allsalu - 1,150
8. Toomas Linnamägi - 975
9. Raigo Aasmaa - 750
10. Andrus Mesipuu - 525
11. Mari Suviste - 525
12. Veiko Aava - 525
13. Edgar Pravon - 400
14. Rene Riomar - 400
15. Sven Reimaa - 400


Rohkem infot finaallaua ja turniiri kohta võid leida siit...


Kell 23.00 kogunesime suure karjaga Scandic hotelli esimesele korrusele ja läksime suure karjaga peole.
Ise tulin sealt tulema ca 03.
Meeletutest tuumapohmellivärinatest sain jagu alles esmaspäeva õhtul. Thats sick.

Suured tänud Pokerstarsile ja kõikidele korraldajatele, eriti Henrile.
Selline turniir võiks toimuda paar korda aastas.
Pole midagi paremat, kui enamus Eesti pokkeri koorekihist on tulnud kokku, et mängida üks suurepärase struktuuriga turniir, panna pidu, teha nalja ja muljetada. Peale selle, enamus ööbis veel ühe katuse all. Lihtsalt super!!!!!!!


Krdi, pikad postid võtavad jubedalt aega. Selle kokkuvõtte kirjutamisele läks ca 140 minutit.

Praegu kõik. Reedel mängin Triobet Livel ja laupäeval Pokerstars Livel. Pühapäeval nädalaks Egiptusesse. Is niceeee

Kommentaare ei ole: